احمد نوراللهی با لیست شباب الاهلی فاصله زیادی دارد

احمدنور در تمامی بازی های ایران در مسیر جام جهانی در ترکیب اسکوچیچ حضور داشت و امید زیادی برای تجربه اولین جام جهانی خود دارد. در شرایطی که سرمربی و تیم شباب الاهلی هیچ خبر دقیقی از وضعیت احمد ندادند، باید دید آمادگی این هافبک تدافعی در 16 روز مانده به جام جهانی چقدر خواهد بود. جام.

نوراللهی پس از برخورد شدید با بندرالاحبابی، مدافع راست العین از ناحیه زانو آسیب دید و لئوناردو ژاردیم تصمیم به تعویض او گرفت. مصدومیت هافبک دفاعی موثر تیم ملی در 20 روز مانده به جام جهانی نگرانی های گسترده ای را برانگیخته است.


سرویس خبر شماره: 1851814
13 نوامبر 1401 ساعت 4:10 ب.ظ
638 امتیاز خبر

0نقطه نظر

شباب الاهلی به غیر از بازی امروز قبل از جام جهانی یک بازی دیگر با النصر دارد و شاید احمد نور در این دیدار به لیست بازیکنان بازگردد.



مجله اخبار فوتبال داخلی احمد نوراللهی که هفته گذشته پس از مصدومیت به طرز نگران کننده ای زمین را ترک کرد، در لیست تیمش برای بازی امروز نیست.

احمد نوراللهی با لیست شباب الاهلی فاصله زیادی دارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته هشتم لیگ امارات، تیم شباب الاهلی در حالی با نتیجه 2 بر یک مقابل العین به برتری رسید که احمد نوراللهی 79 دقیقه در ترکیب تیمش به میدان رفت و در نهایت در نهایت جراحت باعث شد جای تو را به یوسف جابر بدهد.

با این حال نوراللهی در بازی امروز مقابل البطائح در لیست این تیم اماراتی قرار ندارد زیرا گمان می رود به شدت مصدوم شده است و باید دید در پایان وضعیت او چه خواهد شد.