اخباری: همه باید انتظار یک تراکتور متفاوت را داشته باشند

هدایای خوبی به هواداران می دهیم
درست است که سال گذشته فصل خوبی نبود اما بچه ها همه زحمت کشیدند تا آمار تیم خراب نشود. من هم به لطف بازی های خوبم توانستم بخشی از مشکلات تیم را حل کنم. امسال تمام تلاشم را می کنم تا هوادارانمان را خوشحال کنم. انشاالله امسال بتوانیم با دوستی به هواداران هدیه خوبی بدهیم.

تراکتور متفاوتی را خواهید دید
تیم ما نسبت به سال های قبل تغییر کرده است و من به آنها امید زیادی دارم. انشاالله در آینده اتفاقات خوبی بیفتد و دل هواداران را شاد کنیم. تراکتوری 100 درصد متفاوت را خواهید دید چه از نظر کیفیت فنی و چه از نظر تجهیزاتی که مالکیت باشگاه در اختیار ما گذاشته است. امیدوارم نتایجی در خور شأن تراکتور بگیریم و به آنچه شایسته هواداران است برسیم.
ذهنیت بازیکنان با بردیف تغییر کرده است
کارنامه آقای بردیف کاملا مشخص است و از بدو ورود سعی کرده تغییرات خوبی ایجاد کند و ذهنیت بازیکنان را تغییر دهد تا نتایج بهتری کسب کند. تمرینات سخت و فشرده ای که اغلب در صبح و بعد از ظهر انجام می شود واقعاً چه از نظر بدنی و چه از نظر روحی به تیم کمک کرده است. امیدوارم همه در شروع مسابقات نتیجه این تمرینات را ببینند.


سرویس خبر شماره: 1836953
اوت 14, 1401 در 11:57 ب.ظ
5.3 هزار |

2نقطه نظر

ذهنیت بازیکنان با بردیف تغییر کرده است

محمدرضا اخباری نه تنها ستاره تیمش بلکه یکی از دروازه بان های خوب لیگ فصل گذشته بود که در طول فصل به خصوص در نیم فصل دوم واکنش های خوبی از خود نشان داد و حتی به تیم ملی نیز دعوت شد. . کمپینگ در چند مرحله

دروازه بان تراکتورسازی معتقد است این تیم در فصل آینده عملکرد متفاوتی نسبت به لیگ گذشته خواهد داشت.

امیدوارم مدیریت جدید به تیم کمک کند
با تشکر ویژه از جناب آقای دکتر سهرابی مدیرعامل سابق که در مدت حضور خود به تیم کمک کردند. امیدوارم هرجا هست سالم و موفق باشه. در مورد مدیریت جدید هم باید بگویم که از قدیم آقای بهتاج را می شناسم. من هم برایشان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بتوانند هر چه بیشتر به مجموعه تراکتورسازی کمک کنند.

ما دیگر با یک پنجره بسته روبرو نیستیم
اولین بازی ما مثل پارسال با گل گهر سیرجان است. خدا را شکر مشکلات فصل گذشته را نداریم. ما دیگر با پنجره بسته نقل و انتقالات و بدهی مواجه نیستیم. بازیکنان با کیفیت داخلی و خارجی جذب کرده ایم. البته شرایط ما با پارسال متفاوت است. بازی لیگ اول یکی از مهم ترین بازی ها برای بقیه مسابقات است. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و با استحکام بیشتری به گام های بعدی ادامه دهیم.

ما رقابت را با ذهن باز شروع می کنیم
خدا را شکر مجموعه ما از نظر پرداخت خوب بوده است. انشاالله این هفته و طبق قول آقای زنوزی ادعای فصل گذشته ما تسویه خواهد شد. آقای زنوزی و بهتاج قول داده اند قبل از شروع بازی ها درصدی را به بازیکنان بدهند. ما با آن مشکلی نداریم. از طرفی سعی می کنیم با دید باز از رقابت استقبال کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حالا این مدافع باتجربه در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال به هواداران پرشور این نوید می دهد که در لیگ بیست و دوم تراکتوری متفاوت را ببینند:

اردوی خوب و پر استرسی داشتیم
با آمدن آقای بردیف تمرینات پیش فصل خوبی را شروع کردیم. به لطف امکانات حرفه ای آقای زنوزی از جمله سالن بدنسازی و سایر امکانات موجود در باشگاه، صبح و بعدازظهر تمرین را در اردوی اولیه در تبریز و در هتل خودمان سپری کردیم. تمرین بسیار خوب و فشرده بود. امیدوارم منجر به اتفاقات خوب و خوشحالی هواداران شود. پس از آن به اردوگاه ترکیه رفتیم. خدا را شکر باشگاه هماهنگی های لازم را برای برگزاری اردوی باکیفیت در ترکیه انجام داده بود و ما کمی به اهداف مربی نزدیک بودیم. در کل می توانم بگویم اردوی فوق العاده ای بود.

به گزارش “ورش سه”، لیگ گذشته فصل خوبی برای تراکتورسازی نبود. تیمی که تا هفته های اخیر جزو مدعیان سقوط به دسته پایین بود اما در نهایت در لیگ برتر ماندگار شد. با وجود عملکرد غیرمنتظره تبریزی ها، یکی از بازیکنان آن تیم فوق العاده ظاهر شد و سهم بزرگی از بقای تراکتورسازی را مدیون درخشش او در دروازه بود.