اخبار اولیه تیم منچستریونایتد برای دیدار جام حذفی مقابل ناتینگهام فارست با تیتر وضعیت کازمیرو – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد


منچستریونایتد پس از شکست خانگی 2-1 مقابل فولام، به مصاف جام حذفی در ناتینگهام فارست می رود.

مردان اریک ده هاگ امیدوارند با راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، ناامیدی ناشی از شکست لیگ برتر را در آینه دید عقب بگذارند.

اخبار اولیه تیم حاکی از آن است که شیاطین سرخ باید برای کسب پیروزی در سیتی گراوند تلاش کنند، زیرا این تیم بدون تعدادی از بازیکنان ستاره برای بازی روز چهارشنبه خواهد بود.

قبل از کنفرانس مطبوعاتی سرمربی، سایت رسمی باشگاه به سطح آمادگی بازیکنانی مانند راسموس هوجلوند، لوک شاو و کازمیرو اشاره کرده است.

غیبت هوجلوند حملات منچستریونایتد در اولدترافورد را در آخر هفته خفه کرد. ملی پوش دانمارکی قبل از اینکه به دلیل مصدومیت عضلانی از میادین دور شود، در شش بازی اخیر خود در لیگ هفت گل به ثمر رسانده بود. مشخص است که او تا چند هفته آینده دور خواهد بود.

لوک شاو هم قرار نیست مقابل فارست بازی کند. انتظار می رود که این بازیکن انگلیسی برای چند ماه دور از میادین باقی بماند. شاگرد او، تایرل مالاسیا، هنوز در این فصل ظاهری رقابتی نداشته است. و همانطور که اوضاع پیش می رود، این وضعیت در چهارشنبه شب تغییر نخواهد کرد.

بعد از اینکه کهنه سرباز برزیلی در دقیقه 53 بازی فولام را پس از برخورد سر با هریسون رید ترک کرد، کازمیرو جدیدترین نگرانی یونایتد برای مصدومیت است.

تن هاگ در کنفرانس خبری پس از بازی خود در مورد این موضوع گفت:

من در واقع (مسئله) را نمی دانم، اما او مجبور شد بیرون بیاید. او مجبور شد از زمین خارج شود، بنابراین باید با دکتر و تیم پزشکی صحبت کنیم تا ببینیم وضعیت او چگونه است.

او نتوانست بازی را ادامه دهد. همه ما این را دیده ایم. ما مجبور شدیم او را از زمین خارج کنیم و امیدوارم تا فردا بهتر شود.»

این بازیکن هلندی باید در کنفرانس پیش از بازی خود در روز سه شنبه به روز رسانی در مورد آمادگی جسمانی این بازیکن 32 ساله ارائه دهد.

در همین حال، میزبان نیز احتمالاً هافبک ضعیفی را وارد میدان خواهد کرد، در حالی که ابراهیم سنگره که مصدوم از وظیفه جام ملت های آفریقا آمده است، در دسترس نیست.

همانند تن هاگ، نونو اسپریتو سانتو نیز با یک موقعیت بحرانی در مورد دفاع کناری دست و پنجه نرم می کند. مدافعان چپ نونو تاوارس و اولا آینا هر دو در کنار زمین هستند و سرمربی پرتغالی تنها هری توفلو را به عنوان گزینه دفاع چپ خود برای دیدار دور پنجم جام حذفی مقابل یونایتد باقی می گذارد.

برای آسودگی خط دفاعی یونایتد، بهترین گلزن فارست، کریس وود، نیز به دلیل نگرانی از ناحیه همسترینگ در دسترس نیست.

https://thepeoplesperson.com/2024/02/26/early-manchester-united-team-news-for-fa-cup-clash-vs-nottingham-forest-276633/ منبع: