اخبار تیم قبل از جدال من یونایتد مقابل کریستال پالاس در حالی که اریک تن هاگ تقویت شده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


منچستریونایتد قرار است روز دوشنبه راهی شهر سلهرست پارک شود تا کریستال پالاس را که 10 امتیاز از چهار بازی اخیر خود کسب کرده است، بگیرد.

یونایتد مشتاق است تا از بدبختی بیشتر اجتناب کند، پس از دوندگی بی حاصل در آوریل که باعث شد مردان اریک ده هاگ فقط یکی از پنج درگیری خود را در لیگ برتر پیروز شوند.

شیاطین سرخ بدون شک مشتاق کسب پیروزی بر ایگلز هستند زیرا به دنبال تضمین فوتبال لیگ اروپا هستند، اکنون که صعود به لیگ قهرمانان اروپا از صحنه خارج شده است.

اخبار تیم منچستریونایتد

قبل از بازی، تن هاگ از جانی ایوانز مدافع عقب و آنتونی مارسیال مهاجم در تمرینات تیم اصلی استقبال کرده است – خبر درخشانی برای سرمربی یونایتد و کادر مربیگری او.

این زوج روز پنجشنبه در کارینگتون دیده شدند و تمرینات خود را تشدید کردند. ایوانز از بازی یونایتد مقابل چلسی غایب بوده است، در حالی که مارسیال از ژانویه دور بوده است. آخرین حضور مارسیال برای 20 بار قهرمان انگلیس در باخت آنها به بورنموث در اولدترافورد سال گذشته بود.

بازگشت ایوانز به ویژه برای تن هاگ که با یک بحران آسیب دیدگی در بخش دفاعی دست و پنجه نرم می کند، کمک بزرگی خواهد بود. سرمربی هلندی در بازی های اخیر مجبور شده است از یک جفت دفاع میانی متشکل از هری مگوایر و کازمیرو استفاده کند.

با در دسترس بودن مارسیال، یونایتد جایگزینی برای راسموس هوجلوند دارد و گزینه های حمله خود را از روی نیمکت تقویت می کند.

با این حال، تن هاگ در پرس خود اعلام کرد که اسکات مک تومینای، که در اواخر بازی با برنلی از مصدومیت رنج می برد، انتظار می رود روز شنبه به تمرینات بازگردد و تصمیمی دیرهنگام در مورد اینکه آیا اسکاتلندی به سمت جنوب لندن می رود یا نه.

برونو فرناندز برای این مسابقه تردید دارد، اگرچه نمی توان او را به طور کامل رد کرد همانطور که خود تن هاگ اعلام کرد. این بازیکن 29 ساله از زمانی که از اسپورتینگ لیسبون به تئاتر رویاها آمد، هنوز یک بازی برای یونایتد را از دست نداده است.

همچنین مارکوس راشفورد که از زمان بازی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری سیتی در وقت های اضافه لنگان لنگان بازی نکرد، علامت سوال هایی وجود دارد. تن هاگ گفت که راشفورد به طور کامل بهبود نیافته است و هنوز در حال بهبودی است.

لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف، لوک شاو، رافائل واران، تایرل مالاسیا و ویلی کامبوالا غایب هستند.

اخبار تیم کریستال پالاس

مانند یونایتد، پالاس نیز با مارک گوئهی انگلیسی که اکنون به تمرینات بازگشته است، تقویت دفاعی زیادی دریافت کرده است. گوئهی هنوز زیر نظر سرمربی جدید گلاسنر بازی نکرده است اما در نهایت می تواند روز دوشنبه این فرصت را پیدا کند.

ابرچی اِز، هافبک تاثیرگذار، پس از کنار گذاشته شدنش در بازی قبلی مقابل فولام، انتظار می‌رود که به پالاس بازگردد. ایزه در 24 بازی این فصل در لیگ برتر، 8 گل و 3 پاس گل برای این باشگاه لندنی به ثمر رسانده است.

جفرسون لرما و چیک دوکور نیز احتمالاً برای صف آرایی پالاس مقابل یونایتد در رقابت خواهند بود. برای سام جانستون، فارغ التحصیل آکادمی کارینگتون، دیدار مجددی وجود نخواهد داشت، اما همتای دروازه بانی او و همچنین رد دین هندرسون سابق، تقریباً به طور حتم شروع به کار خواهند کرد.

این بازی ساعت 20 به وقت محلی آغاز می شود. پوشش زنده رویدادها در رویداد اصلی Sky Sports و لیگ برتر Sky Sports در دسترس است.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/05/03/team-news-ahead-of-man-uniteds-clash-vs-crystal-palace-as-erik-ten-hag-receives-major-boost-279701/ منبع: