اختصاصی – ایران جمعه شب: تماشای یک تیم

پورعلیگنجی همچنین در نشست خبری از ائتلاف خبر داد. وی با اشاره به اسطوره های فوتبال ایران و تلاش آنها در رویدادهای ورزشی برای شادی مردم، گفت: این موضوع را نیز در دستور کار قرار داد و سعی کرد تصویری ویژه برای شادی مردم ایجاد کند.

کریم انصاری فرد و مرتضی پور علیگنجی مهاجم و مدافع تیم ملی نیز پیش از آغاز تمرین طبق پروتکل برگزاری این مسابقات برای حضور دو بازیکن در نشست خبری به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند و عمدتا در بیرون از خانه به سوالات آنها پاسخ دادند. مشکلات فنی.

صادق محرمی و رامین رضاییان به عنوان هر دو مدافع راست ایران همچنان رقابت سختی دارند. جایی که ذهن او به رقابت بزرگ با جک گریلیش، ستاره 100 میلیون پوندی منچستریونایتد یا فیل فودن در تیم انگلیس مشغول خواهد شد. با این حال در فاصله سه روز از پایان این رقابت ها دو مدافع راست تیم ملی با بیشترین انگیزه و قدرت به دنبال اثبات خود هستند.

تمرین امروز نیز مانند روزهای گذشته با 15 دقیقه حضور رسانه ای همراه بود.

میلاد محمدی که با پرتاب عجیب خود جذاب ترین تصویر کات قبلی را به ثبت رساند، شاید فرصت ویژه تری برای به ثمر رساندن این پروژه داشته باشد. مدافع چپ تیم ملی نیز در تلاش است تا کارلوس کی روش را وادار کند تا راه حل او در رقابتی سخت برای این پست باشد.
مهدی ترابی و مجید حسینی در تمرین امروز با اشتیاق فراوان کار را دنبال کردند. مجید حسینی که به عنوان یکی از گزینه های اصلی خط دفاعی ایران شناخته می شود، خود را برای رویارویی با یکی از هجومی ترین تیم های جام حذفی و خط حمله خط ستاره اش آماده می کند و امیدوار است این آزمون را پشت سر بگذارد.


سرویس خبر شماره: 1854124
27 نوامبر 1401 در 05:41 ب.ظ
1.9 هزار |

0نقطه نظر

حلقه اتحادیه بازیکنان در شروع تمرین

بازیکنان و حتی اعضای تیم با ایستادن در وسط زمین تمرین و گذاشتن دست روی شانه های خود، پیام خود را مبنی بر “اتحاد” پیش از بازی انگلیس نشان دادند. این فیلم نشان می دهد که کارلوس کی روش در وسط جمعیت صحبت می کند که باید در اولین بازی تیم ملی دیده شود.

اما شاید کریم انصاری فرد در گفتگو با اصحاب رسانه حاضر در نشست خبری با چالش بزرگ تری مواجه شده باشد و البته ضمن تمجید از صحبت های روز گذشته علیرضا جهانبخش، از تلاش هم تیمی هایش به ویژه کارلوس کی روش برای موفقیت در این مسابقات

کارلوس کی روش بعد از دو فصل حضور روی نیمکت ایران و به خصوص رقابت های میلی متری فصل قبل، حالا با تمام سختی هایی که در دوران آماده سازی به آن اشاره کرد، یک درخواست از شاگردانش دارد؛ تمرکز و بالاترین قدرت و انگیزه برای تاریخ سازی. سرمربی پرتغالی در دوره های حضورش روی نیمکت با اتحاد بازیکنان بهترین ویژگی تیم ملی را شکل داده بود و حالا باید دید بعد از یونیت می تواند موفقیتی تاریخی را رقم بزند. شکل گرفته و سخنرانی انگیزشی او در این لیوان. .

طارمی امید اول ایران در رقابت با انگلیس خواهد بود. ستاره ایرانی پورتو پیش از این مقابل چلسی انگلیس گلزنی کرده است و می توان امیدوار بود روز درخشانی را مقابل تیم ملی آن کشور داشته باشد.
شاید بتوان نام بازیکن شماره یک ایران را در این جام نیز پیش بینی کرد اما سایر دروازه بانان نیز با سورپرایز کی روش در آخرین لحظات مدعی نام بردن هستند و البته کار سختی در پیش رو دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حملاتی که همراه با شایعات دیگر شکل گرفت، کارلوس کی روش را بر آن داشت تا قبل از شروع تمرین امروز همه شاگردانش را به خط میانی فراخواند و با عباراتی تحریک آمیز سعی در تقویت روحیه و روحیه جنگندگی تیم داشته باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی پرتغال بیش از آنکه به دنبال مسائل فنی باشد، روی مسائل دیگری تمرکز کرده است. جایی که در دو روز گذشته بازیکنانش در جریان نشست خبری و مسائل مربوط به آن بودند.

اتحادیه ملی گرایان؛ مهمترین تصویر تمرین امروز 72 ساعت قبل از بازی با انگلیس بود.

اختصاصی - ایران جمعه شب: تماشای یک تیم