اختصاصی: برنامه لیورپول برای داروین نونز پس از رسیدن “مهمات” خط میانی – باشگاه لیورپول

کسانی که او را شناسایی کردند و به خدمت گرفتند، این کار را با این باور انجام دادند که او به عنوان یک مهاجم مرکزی بازی خواهد کرد و تا آنجا که به کلوپ و مربیانش مربوط می شود، این برنامه همچنان ادامه دارد.

مک آلیستر و سوبوسلای هر دو به دلیل توانایی خود در بازی آخرین پاس و همچنین به دلیل مهارتشان در ضربات ایستگاهی شناخته شده اند و برای بازیکنی که برای سرگرمی پشت سر می دود و دوست دارد سانترها را حمله کند، آنها فوق العاده اضافه شده به تیم لیورپول هستند. .

البته نظر کلوپ مهم است و اگرچه منصفانه است که بگوییم سرمربی قرمزها از نیاز به استخراج بیشتر از اروگوئه و یافتن سیستم هجومی مناسب او آگاه است، اما واضح است که او ایمان به نونز کاهش نمی یابد.

او مانند دیاز از سمت چپ دریبل نمی زند یا مانند جوتا از جلو پرس نمی کند، نه به اندازه صلاح بی رحم است و نه به اندازه گکپو با لمسش قابل اعتماد است.

کلوپ در اواخر فصل گذشته در مورد مشکلات نونز در یادگیری زبان انگلیسی صحبت کرد و شکی نیست که این موضوع بر توانایی او برای عملکرد مداوم در لیورپول تا کنون تأثیر گذاشته است.

لیدز، انگلستان - دوشنبه، 17 آوریل 2023: یورگن کلوپ (L) سرمربی لیورپول (L) با داروین نونیز پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین لیدز یونایتد اف سی و لیورپول در الند رود جشن می گیرد.  لیورپول 6-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

او چهار گل به ثمر رساند که همگی برای محمد صلاح بود و با سرعت، قدرت و حرکت خود روی بازی های زیادی تاثیر گذاشت.

یافتن راهی برای بازگرداندن او به اخراج، در فهرست کارهای پیش فصل کلوپ قرار دارد.

اما این نیز پذیرفته شده است که متانت و تکنیک تمام کردن او می توانند به طور قابل توجهی بهبود پیدا کنند. به طور خاص، مربیان کرکبی از او خواسته اند که روی تعادل و کنترل سر کار کند و هنگام ضربه زدن، پای خود را در حالت ایستاده از توپ دور نگه دارد، به ویژه در مقابل دروازه.

مانع زبان

می گویید ترکیبی، بهترین راه برای توصیف اولین سال حضور نونز در آنفیلد است. وعده کافی برای متقاعد کردن خوش بینان، مطمئناً، اما به همان اندازه دشواری کافی برای دادن چیزی به بدبینان است که به آن بچسبند.

بدون شک، نونز زمانی که بتواند بدنش را روی پای راستش که از سمت چپ وارد می‌شود، باز کند، یا وقتی که برای اولین بار به توپ ضربه می‌زند، به خصوص در والی، راحت‌تر به نظر می‌رسد.

این احساس در باشگاه وجود دارد که زمان زیادی طول نمی کشد تا نونز با همان نرخی که در آخرین فصل حضورش در بنفیکا دیده شد، یعنی زمانی که در 41 بازی 34 گل به ثمر رساند، شروع به گلزنی کند.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مارس 2023: داروین نونیز (C) از لیورپول پس از به ثمر رساندن گل دوم به همراه هم تیمی اش ترنت الکساندر-آرنولد (R) در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کارکنان کرکبی بر این باورند که حرکت نونز، به ویژه زمان بندی او در خط آخر و تغییرات ظریف و تقریبا نامحسوس او در داخل محوطه جریمه، در سطح بالایی قرار دارد.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مارس 2023: ترکیب کودی گاکپو (L) و داروین نونیز از لیورپول قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد.  لیورپول 7-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

با توجه به حضور یک لوئیس دیاز خوش فرم، احیای مجدد دیوگو جوتا در اواخر فصل و شکل کودی گاکپو از زمان ورود او در ژانویه، آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست.

در پایان فصل گذشته، نونز به وضوح در نبرد برای بازی با شماره 9 از گاکپو عقب افتاده بود و دیاز را از نظر گزینه های جناح چپ جلوتر از او دیده بود. او فصل را با انجام 42 بازی در تمامی رقابت‌ها به پایان رساند، اما تنها سه بازی از 9 بازی اخیرش شروعی بود و در 11 بازی اخیرش فقط یک گل زد.

مطمئناً فصل گذشته در مقاطعی انجام شد. نرخ کار نونز قابل ایراد نیست، اما اغلب در پرسینگ او هوشمندی وجود نداشت و بازیکنان را بدون اینکه ایده روشنی در مورد چگونگی پس گرفتن توپ داشته باشد، پشت سر می گذاشت.

داروین نونز 12 ماه پس از دوران حرفه ای خود در لیورپول، برای یورگن کلوپ یک معما باقی مانده است.

او مدام وارد می‌شود و وقتی مدام وارد می‌شوید، بسیاری از کارها را درست انجام می‌دهید.

ولورهمپتون، انگلستان - شنبه، 4 فوریه 2023: ترکیب داروین نونیز لیورپول قبل از بازی لیگ برتر FA بین ولورهمپتون واندررز اف سی و لیورپول اف سی در استادیوم مولینوکس.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

کارکنان فصل اول نونز را چگونه دیدند

مشکلی نیست، لزوما. به هر حال هنوز نه. اما مطمئناً معمایی که باید حل شود، سؤال دیگری که باید به آن پاسخ داد، در تیمی که در آینده چیزهای زیادی برای اثبات دارد.

این یک تیم و یک مدیر است که نیاز به درک تاکتیکی بالایی دارد، به ویژه در مقابل توپ، و بنابراین هرگونه عدم اطمینان در این زمینه برجسته خواهد شد.

کلوپ پس از پیروزی مقابل فولام در ماه مه، او را “اسب مسابقه” خطاب کرد، و او تعریف خاصی نداشت.

او همچنین باید به اندازه هرکسی از جذب تابستانی لیورپول سود ببرد. ورود الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای ممکن است طرفداران زیادی را به دنبال داشته باشد، اما نونز نیز لب های او را می لیسد.

اگر آزمایش ترنت الکساندر-آرنولد در خط میانی ادامه پیدا کند، نونز می تواند ناگهان خود را با سه یا چهار خالق پشت سرش بیابد، بازیکنانی که هم می توانند دویدن های او را ببینند و هم پیدا کنند.

اول از همه، او باید وارد تیم شود و در آنجا بماند.

او شاید مشکلاتش را داشت اما مقابل منچسترسیتی و منچستریونایتد، آرسنال و نیوکاسل و ناپولی و رئال مادرید گلزنی کرد.

کلوپ در ماه می با خوشرویی گفت: “او یک مشت واقعی است، یک ماشین.” او گل های زیادی خواهد زد.» واقعاً بحث کردن سخت است، با توجه به اینکه نونز در فصل گذشته تنها در 26 بازی، 15 بازی را انجام داد.

یک فلاپ گران قیمت، یک ریجن اندی کارول، یا یک جوان 24 ساله با استعداد و پتانسیل بزرگ، اما همچنین نقص های بزرگی که باید از بین برود؟ تو تصمیم بگیر.

سرمربی تیم گفته است: “داروین مهارت متفاوتی با دیگر مهاجمان ما دارد.”

چالش پیش رو

از نظر زبانی، در ماه‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای سرعت بخشیدن به نونز انجام شده است و امید می‌رود تا زمانی که او برای تمرینات پیش‌فصل این هفته گزارش می‌دهد، پیشرفت‌ها برای دیدن یا بهتر است بگوییم شنیده شود. .

بخش بزرگی از درخواست مجارستان به عنوان امضا، اینجا آنفیلد است می‌داند، توانایی او در بازی از میان توپ‌ها و ارسال سانترهای خطرناک و ضربه‌خورده از نیمه‌فضای سمت راست (منطقه ترنت/دی بروین) بود – دو منطقه که نونز در بهترین حالت خود پیشرفت می‌کند.

او به عنوان شماره 9 به خدمت گرفته شد، اما بسیاری از بهترین کارهای او در فصل گذشته بازی از بیرون به بیرون از سمت چپ بود. به ویژه عملکرد او در خارج از خانه مقابل تاتنهام در ماه نوامبر، نمونه فوق‌العاده‌ای از بازی سریع و مستقیم در جناح‌ها، فضای هجومی و پرسیدن سؤال از مدافعان از طریق بدنی و دویدن هوشمندانه و مورب بود.

با این حال، او پتانسیل این را دارد که بازیکن بزرگی برای لیورپول باشد. و پس از یک سال یافتن پاها – و صدایش – در مرسی ساید، اکنون زمان آن است که مرد 64 میلیون پوندی واقعاً شروع به اثبات ارزش خود کند.

https://www.thisisanfield.com/2023/07/exclusive-liverpools-plan-for-darwin-nunez-after-midfield-ammunition-arrives/ منبع:

با این حال، اکنون سؤال این است که آیا او در جلوتر در سه خط اول “بهترین” لیورپول قرار دارد و اگر دارد کجاست؟

توانایی او در تشخیص مکان و ساخت آن در زمانی که وجود ندارد، یکی از ویژگی‌های کلیدی پیشرفت او در آلمریا و بنفیکا بود، و چیزی بود که او را قادر می‌سازد تا حجم بالایی از شوت‌ها و شانس‌ها را به دست آورد. و همچنین یک آمار xG سالم) در طول اولین مبارزات انتخاباتی خود در مرسی ساید.

مهمات

او قبلاً با الکساندر-آرنولد، بهترین پاسور تیم لیورپول به تفاهم رسیده است، و تعجبی نخواهد داشت که او و ژوبوسزلی، به ویژه، هم کلیک کنند.

لیورپول، انگلستان - سه‌شنبه، 6 سپتامبر 2022: داروین نونیز، بازیکن لیورپول، در جریان یک جلسه تمرینی در مرکز آموزشی AXA، پیش از بازی روز اول لیگ قهرمانان اروپا در گروه A بین SSC ناپولی و لیورپول FC.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مارس 2023: داروین نونیز، بازیکن لیورپول، پس از به ثمر رساندن گل پنجم در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و منچستریونایتد در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)