اختصاصی: سردار آزمون و ادعایی بزرگ و عجیب

* رئیس، احتمالاً خیلی خوشحال هستید. تیمی که شما مالک آن هستید به فینال لیگ برتر بانوان راه یافته است.
بله، در هر رشته ورزشی، چه فردی و چه تیمی، وقتی به فینال می رسید به این معنی است که برای زحمات خود هزینه کرده اید و آنچه را که لیاقتش را دارید به دست آورده اید. از این بابت خیلی خیلی خوشحالم. واقعا به تک تک این بچه ها خسته نباشید میگم. آنها واقعا عالی کار کردند و دیروز یک بازی بسیار سخت را خیلی راحت بردند. به خصوص دیدار مقابل سایپا که همیشه برای ما چه زن و چه مرد بازی سختی بوده است. در این بازی توانستیم حریف را به راحتی شکست دهیم و به فینال برویم. باز هم این موفقیت را تبریک می گویم.

* سردار یک نکته مربوط به تیم شما مربوط به آرامش تیم سریک بود. در همان بازی با سایپا دیدیم که پس از عقب افتادن از حریف خونسردی خود را حفظ کردید و در نهایت به بازی برگشتید و فینالیست شدید. راز این چیست؟
من خیلی به تیم افتخار می کنم چون حرف اول کادر فنی و حرف دوم کاپیتان تیم است. در نهایت همه بچه ها به نظرات کادر فنی و کاپیتان تیم احترام می گذارند حتی اگر اشتباه کنند. یعنی در داخل زمین ممکن است بازیکنی که کاپیتان نیست بخواهد سر یک نفر دیگر داد بزند و این اشکالی ندارد. این فوتبال نیست و باید به حرف کاپیتان در یک گروه شش یا هفت نفره احترام گذاشت.

*به نظر می رسد در فینال از این صعود خیلی متاثر شدید
آنقدر خوشحالم، آنقدر خوشحالم که حتی نمی توانم میزان آن را بیان کنم. من این تیم را ساختم و در شرایط خوب و بد با آن بودم. این کودکان جوان با استعداد و موفق به حق خود رسیده اند. من قطعا خیلی خیلی خوشحالم و واقعا هیجان زده هستم.

* قبل از شروع لیگ فکر می کردی سریک فینالیست شود؟
بله، داشتم به آن فکر می کردم. من به هر یک از این بازیکنان اعتماد کامل داشتم. سه بازیکن ما با اینکه مصدومیت بسیار شدیدی داشتند اما بهانه ای نیافتند و تا آخرین لحظه جنگیدند و نام شهر گنبد کاووس ایران را بلند کردند. اولین بار است که چنین اتفاقی می افتد و من از این موضوع بسیار خوشحالم و به همه بچه ها خسته نباشید می گویم.


سرویس خبر شماره: 1868981
18 فوریه 1401 ساعت 09:43 |
13.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

من بیشتر از همه فوتبال ایران پاداش می دهم.

به بهانه صعود سریک به فینال لیگ برتر والیبال بانوان گفت وگویی با ستاره تیم ملی فوتبال ایران، باشگاه بایرلورکوزن و البته مالک این تیم ترتیب داده ایم که در اینجا می خوانید.

من افتخار می کنم که چنین مرزهایی در اطراف تیم من وجود ندارد و جوان ترها هر کاری که بزرگان تیم می گویند انجام می دهند. از طرفی بازیکنان باتجربه سریک اصلا به جوان ترها فشار نمی آورند. به سودابه باقرپور، مهسا صابری و شبنم علیخانی به خاطر رفتاری که همیشه برای کمک به تیم داشتند تبریک می گویم. مخصوصاً به مهسا صابری که با ما در شرایط سختی بود که پدرشان را از دست دادند و سه روز بعد برای ما بازی کرد و گفت آنها مثل خواهران من هستند و نباید آنها را تنها بگذارم. این نمونه بارز کاپیتان است. اجازه دهید بازیکنان زن و مرد هر دو بدانند که وقتی شما کاپیتان هستید، باید در هر شرایطی با هم تیمی های خود دست بگیرید. این یک محدودیت نیست و فقط شخصیت بزرگ یک بازیکن را نشان می دهد.

*اخرین حرف
همچنین به خانم نیلوفر حجتی که در اولین سال سرمربیگری تیمشان را به فینال رساندند تبریک می گویم. این نشان دهنده عظمت مربی و شخصیت والای اوست. از طرف خودم می خواهم به نیلوفر حجتی تبریک بگویم چون لیاقت دیدن او را در فینال داشت. در مجموع سال اول حضورمان در لیگ برتر، شرایط سخت زیادی داشتیم، اما خانم حجتی آنقدر خوب کار کرده که باورم نمی شود اولین سالی است که به عنوان سرپرست حضور دارد. من از طرف خودم، از طرف خانواده ام و به عنوان نماینده شهرم به او تبریک می گویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* قطعا برای حضور در فینال به تیم خود پاداش ویژه ای می دهید.
بله، فکر می کنم ما همان تیمی هستیم که رکورد پاداش در لیگ بانوان را شکستیم. بعد از برد سایپا پاداشی می دهیم که شاید در لیگ مردان هم وجود نداشته باشد. حتی با آنچه از لیگ فوتبال مردان می بینم، متوجه می شوم که ما به آنها بیشتر پاداش می دهیم.

پیش بینی شما برای نتیجه نهایی چیست؟
برای من مهم نیست که تیم من برنده شود یا دوم شود. به نظر من هر تیمی که به فینال می رسد قهرمان است. به تیم پیکان و سریک تبریک می گویم. هر دو تیم از ابتدا شایسته فینالیست شدن بودند. پیکان هم تیمی بسیار خوبی است و یکی از تیم های ایرانی است که به او احترام می گذاریم و امیدواریم شاهد بازی بسیار خوبی باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سریک که در اولین بازی مرحله نیمه نهایی مقابل سایپا شکست خورد، توانست در دو دیدار بعدی حریف سرسخت خود را شکست دهد و به فینال لیگ برتر والیبال بانوان راه یابد.

سردار آزمون در گفتگو با مجله اخبار فوتبال ادعای جالب و البته عجیب را مطرح کرد.

اختصاصی: سردار آزمون و ادعایی بزرگ و عجیب