اختصاصی: فوتبالیست از کما خارج شد

آرزو حضرتی از کما بیرون آمد و خانواده اش را از نگرانی عمیق بیرون آورد.

تصادفی که آرزو و چگونگی آن، بسیاری از مردم مازندران را نگران و ناراحت کرده و موجی از همدلی را در فضای مجازی ایجاد کرده است. استاندار مازندران در همان روزهای اول از بیمارستان ولیعصر قائمشهر کرد و تمامی هزینه های درمانی آرزو را تقبل کرد. مسئولان مختلف از جمله سرپرست تیم فوتبال مازندران و فرماندار قائمشهر نیز با حضور در بیمارستان قول مساعدت در روند درمان و رفع نیازهای خانواده این هافبک جوان را دادند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرزو فوتبالیستی است که هفته گذشته هنگام عبور از خیابان دچار سانحه رانندگی شد. البته راننده از محل متواری شد و ترک صحنه و نرساندن به موقع آرزو به بیمارستان باعث شد که وی در وضعیت بدی قرار گیرد و به کما برود.


سرویس خبر شماره: 1814251 |
16 مارس 1400 ساعت 21:45 |
330 |

0نظرات

آرزوی خانواده آرزو برآورده شد

آرزو حضرتی دختری اهل قائمشهر است که به تازگی 17 ساله شده است. او فوتبال خود را در رده های پایه از باشگاه سپیدار قائمشهر آغاز کرد و سپس با توجه به استعداد و عملکرد خوبش به اردوی تیم ملی دعوت شد. وی همچنین در سه دوره مسابقات آسیایی به همراه تیم ملی حضور داشت.

پس از نگرانی و دعای فراوان خانواده، دوستان و هواداران فوتبال، خوشبختانه آرزو سرانجام شب گذشته از کما خارج شد و چشمانش را باز کرد. گفته می شود حال عمومی آرزو در حال حاضر خوب است، اما پزشکان به او اجازه ملاقات با خانواده یا انجام اقدامات درمانی و جراحی برای نزدیک شدن به وضعیت پایدار را نمی دهند.
کادر درمانی بیمارستان ولیعصر (عج) امیدوارند وضعیت عمومی آرزو در روزهای آینده بهبود یابد تا روند درمان را آغاز کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی