اختصاصی: محمدی جدایی از العربی را تکذیب کرد

این خبر باعث شد تا با محمدی تماس بگیریم و اخبار منتشر شده را از او جویا شویم که این بازیکن در گفتگوی کوتاه با خبرنگار اسپورت سه، تمامی این شایعات را تکذیب کرد و گفت که درخواست جدایی نداشته است.

مهرداد محمدی بازیکن عرب-ایرانی جدایی خود از این تیم قطری را تکذیب کرد.

با این حال، رسیدن پیشنهاد الشباب عربستان به آرون بوپندزا به معنای ماندن محمدی در العربی بود، اما از صبح امروز با ادعای روزنامه الرایه که یکی از معتبرترین روزنامه های قطر است، شایعات منتشر شد. جدایی محمدی دوباره ظاهر شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به مسئولان العربی برای جدایی پیام داده است، گفت: من اصلا درخواستی نداشتم و امروز صبح که از خواب بیدار شدم خبر را خواندم که اصلا صحت ندارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تمایل العربی برای جذب عمر السومه گمانه زنی هایی را در مورد احتمال جدایی مهرداد محمدی، بازیکن ایرانی از این تیم ایجاد کرده است. برای حضور مهاجم سوری باید نام یکی از بازیکنان خارجی عربی از لیست خارج می شد که خبرهایی مبنی بر جدایی محمدی مطرح شد.

به این ترتیب باید اعلام کرد که محمدی در تیم العربی ماندگار است و شایعات جدایی وی صحت ندارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

الرایا در شماره امروز خود نوشت محمدی با ارائه درخواستی به مدیران العربی خواستار جدایی از این تیم شد و به همین دلیل باشگاه قطری به فکر فروش بازیکن ایرانی خود افتاد تا با بهترین پیشنهاد محمدی را بفروشد.

بازیکن ایرانی العربی در هفته دوم لیگ ستارگان قطر در دربی حساس مقابل الریان عملکرد بسیار خوبی داشت و زننده گل دوم و بخشی از پیروزی تیمش بود که این روزنامه قطری مدعی جدایی از محمدی شده است. .


سرویس خبر شماره: 1839370
29 مرداد 1401 ساعت 02:13 ب.ظ |
228

0نقطه نظر

با تکذیب اخبار روزنامه الرایه

محمدی در این صحبت های کوتاه اعلام کرد: در بیمارستان حضور داشتم. در بازی قبل مصدوم شدم و از پایم پرستاری می کردم. من برای فیزیوتراپی به کلینیک آسپیتر رفتم و چیزی نمی دانم.