اختصاصی: ناگفته های مرادمند از حادثه نظامی

* این شایعه در فضای مجازی پیچیده شده است مبنی بر اینکه آمار فوق العاده خط دفاعی استقلال در فصل قبل حاصل تمرینات گابریل پین بوده است. فرهاد مجیدی تا چه اندازه در موفقیت خط دفاعی استقلال نقش داشت؟
نه این اصلا درست نیست این کار تیمی بود و با تلاش همه کادرفنی به رهبری آقای مجیدی و سپس سایر کادرفنی و در نهایت بازیکنان با تلاش و پشتکار توانستند این آمار درخشان را از خود به جای بگذارند.

* ساپینتو هیجان خاصی در کنار زمین دارد. آیا این برای شما اتفاق میافتد؟
بله، انرژی بسیار بالایی دارد. در تمرینات هم همین شور و شوق را دارد.

نکته جالب اینجاست که تا این هفته استقلال در 5 بازی تنها 6 گل دریافت کرده بود و شاگردان مجیدی با ثبت 14 کلین شیت در 19 بازی و در نهایت از دست دادن دو مدافع اصلی خود روند بسیار خوبی را طی می کردند.


سرویس خبر شماره: 1843402
21 سپتامبر 1401 @ 15:56
13.6 هزار |

15نقطه نظر

کارت انصرافم مشکلی نداره، کاملا آماده بازی هستم



مجله اخبار فوتبال داخلی

* سوالات را با فصل جدید شروع می کنم. تمرینات و مسابقات را چگونه ارزیابی می کنید؟
خدا را شکر که تمریناتمان را به خوبی برگزار می کنیم. بازی به بازی در حال پیشرفت هستیم. در بازی آخر دیدید که فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. در دیدار با پیکان تیم حریف دفاعی کار کرد و کاری از دستش بر نمی آمد. خدمت سربازی به خوبی تمام شد. از بازگشت به استقلال بسیار خوشحالم. وقتی به گذشته فکر می کنم، خدا را شکر می کنم.

با این حال استقلالی ها عنوان قهرمانی را به دست آوردند و حالا با پایان خدمت سربازی مرادمند و یزدانی، هر دو مدافع به تمرینات بازگشته اند اما هنوز هیچ کدام به لیست اصلی راه پیدا نکرده اند.

* وضعیت روحی و جسمی شما و یزدانی در دوران سربازی خوب نبود.
ما واقعا حال و هوای خوبی نداشتیم. از هواداران خونگرم و مردم شهرستان ملوان و آقایان مازیار زارع و پژمان نوری که هر کاری برای ما انجام دادند تشکر می کنم، خیلی به ما کمک کردند. من همیشه و همه جا از محبت آنها گفته ام و از آنها تشکر می کنم.

* انتظار داری چند نفر به تیم ملی دعوت شوند؟
خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم روند خوب خود را تکرار کنیم و در تیم ملی حضور داشته باشیم. کار سختی است، اما دور نیست.

* درباره معافیت از خدمت سربازی، خبری در فضای مجازی مطرح شده تا شما را به حاشیه براند. داری درباره این صحبت می کنی؟
معافیت نگرفتم و خدمتم قطع شد. کسری خدمتم به حدی بود که با گذراندن 6 ماه خدمت توانستم خدمت سربازی ام را تمام کنم. من این 6 ماه را خدمت کردم و سربازی ام تمام شده است.

* فصل گذشته استقلال با 3 مدافع در حضور شما و یزدانی بازی می کرد اما این فصل شرایط و سیستم تیمی تغییر کرده است.
بعداً به تیم ملحق شدیم. از نظر فیزیکی در آن زمان عقب بودیم. مربی تصمیم گرفت فصل را با بازیکنان دیگر شروع کند و سیستم را تغییر دهد. ما هم خوب تمرین می کنیم و به مرز آمادگی رسیده ایم. انشالله اگر کادر فنی صلاح دید از ما استفاده کنند. تصمیم سرمربی را قبول داریم. همانطور که آنها آن را می شنوند.

* درست است که سرمربی تصمیم نهایی را می گیرد اما به عنوان بازیکن با سیستم سه مدافع راحت تر است یا چهار دفاع؟
من شخصا سیستم سه دفاعی را ترجیح می دهم.

* در بازی نساجی با کسب یک پیروزی بزرگ خیلی چیزها را به حریفان خود ثابت کردید و نشان دادید که تیم رقابتی هستید.
به نظر من می توانستیم در این بازی نتیجه باورنکردنی بگیریم و 8 یا 9 گل وارد دروازه نساسی کنیم. به هر حال فوتبال همین است. در بازی مثل پیکان توپ های شما تبدیل به گل نمی شود اما در مقابل نساجی شرایط این گونه است و به راحتی می توانید برنده شوید. در مجموع بازی بسیار خوبی انجام دادیم و هر هفته در حال پیشرفت هستیم.

* و در پایان از اتفاقات فصل قبل و اعزام سرباز به مدیریت باشگاه ناراحت نیستید؟
نه من از کسی کینه ای ندارم اتفاقاً مدیران و آقای آجورلو تا جایی که می توانستند به من کمک کردند. این چیزی است که در زندگی من اتفاق افتاد. نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان دیگر.

* با وجود اینکه سال گذشته عملکرد خوبی داشتید، یک بار هم توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشدید و اگر این اتفاق می افتاد تا 30 سالگی از خدمت سربازی معاف می شدید. به نظر شما چرا این اتفاقات افتاد؟
این مسائل برای من سرگرم کننده است و اصلا نمی خواهم به این موضوع دامن بزنم. ببینید من سال گذشته یکی از دعوت شدگان به تیم ملی بودم اما در فضای مجازی جو ایجاد کردند که مرا به اردو بفرستند. بعد از پایان خدمت هیچ بازی انجام ندادم و فقط تمرین کردم. قبل از آن بازی می کردم و بهترین مدافع بودم. آن زمان که درخواست من را گرفتند گفتند ملی پوش نیست و بازی ملی ندارد. اما در آن زمان قانون شامل حال من شد. حالا نمی دانم دست هایی پشت پرده بود یا نه. من در 6 ماه گذشته فوتبال بازی نکردم. اما حالا پاسپورتم را گرفتند تا به اردوی اتریش بروم. به نظر من این یکی از اتفاقات ناگوار بود که نمی خواهم در مورد آن صحبت کنم.

* استقلال فصل گذشته لیگ را با 10 گل خورده به پایان رساند، اما امسال در پایان هفته ششم، شما 4 گل خورده اید. دلیل این کار را چه می دانید؟
انتظارات از استقلال زیاد شده و این کار را سخت کرده است. ما پارسال وضعیت دفاعی داشتیم و تکرار همین چیزها خیلی سخت است. امیدوارم با تمرکز و تمرین بیشتر به این آمار بسیار خوب ادامه دهیم.

حسین مرادمند مدافع استقلال می گوید کارت پایان خدمتش مشکلی ندارد و از نظر بدنی آماده است و غیبتش در این تیم فقط به دلیل نظر کادرفنی است.

اختصاصی: ناگفته های مرادمند از حادثه نظامی

* بانوان نیز در این مسابقات توانستند وارد ورزشگاه شوند که نکته مثبتی بود. نظرت راجع به آن چیست؟
از این بابت خیلی خوشحال شدم. روزی که به سربازی رفتم هنوز مجوز حضور هواداران در ورزشگاه ها صادر نشده بود. روزی که استقلال قهرمان شد، آمدم و واقعا از جو ورزشگاه لذت بردم. من عاشق دیدن زنانی هستم که وارد باشگاه می شوند. امسال سطح فرهنگی در ورزشگاه ها بسیار بالا بوده است. به نظر من اتفاق بسیار مثبتی بود و مخاطب مرد هم به خیلی از مسائل احترام می گذارد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و تعداد بینندگان بیشتر شود.

*بازی نکردن حسین مرادمند باعث شده شایعاتی از سوی رسانه های رقیب مبنی بر اینکه کارت پایان خدمت شما مشکل دارد یا آمادگی بدنی ندارید و به همین دلیل در ترکیب اصلی تمرین قرار نمی گیرید. اما به نظر نمی رسد این سوالات درست باشد.
این مشکلات واقعی نیستند. از روزی که تمریناتم را از سر گرفتم هیچ مشکلی برای کارت فسخ من وجود نداشت و از نظر بدنی آماده حضور در زمین هستم. هر زمان که کادرفنی تصمیم بگیرد می توانم در تیم حضور داشته باشم.

* در مورد ساپینتو صحبت کنید. او یک مربی خارجی است. کار با او چگونه است؟
سبک مربیگری او بسیار متفاوت است. حتی طرز فکر آقای ساپینتو با سایر مربیان متفاوت است. به نظر من در هر بحثی هم از نظر فنی و هم از نظر تمرینی و بازی، چون ساپینتو مربی بسیار سختگیری است. امیدوارم بتوانیم با آنها کارهای خوبی انجام دهیم.

* تفاوت سبک بازی مجیدی با ساپینتو چیست؟
تفاوت بین آنها بسیار زیاد است. آقای فرهاد به شکل دیگری تیم را تمرین می کرد و آقای ساپینتو در تمرینات سبک خاصی دارد و تا پایان هر جلسه تمرین فقط روی 2 برگه A4 یادداشت می کند. به نظر من سختی کار این است که بازیکن بتواند خود را با این شرایط وفق دهد.

* استقلال در فصل قبل آمار باورنکردنی داشت و بدون شکست قهرمان لیگ شد. آیا می توانید امسال از این عنوان دفاع کنید؟
کار ما خیلی سخت است. تیم ها بسیار قدرتمندتر شده اند. تمرین می کنیم و سعی می کنیم قهرمانی لیگ فصل قبل را تکرار کنیم. ما در زمین می جنگیم تا در پایان فصل هواداران را راضی کنیم و اشک شوق را در چشمان هواداران استقلال ببینیم.

* امسال تیم هایی مثل سپاهان، پرسپولیس، فولاد و گل گهر تقویت شده اند و به نظر می رسد لیگ سخت تری در پیش داریم.
به نظر من امسال قهرمانی بسیار سختی داریم که البته جذابیت رقابت را بیشتر می کند. همه تیم ها خوب و قوی هستند. خودت دیدی که برای شکست دادن ملوان و مس کرمانی که تازه به لیگ برتر صعود کرده اند زحمت کشیدیم. تیم هایی که در فصل گذشته برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می کردند یا برای قهرمانی رقابت می کردند، امسال بسیار قوی شده اند. مسابقات سخت ما از هفته آینده آغاز می شود. باید با رقبای با آمادگی ذهنی بالا روبرو شویم.

مرادمند در این خصوص در گفتگو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال مطالب مختلفی را مطرح کرد که در ادامه می خوانیم:

* لیست تیم ملی اعلام شد. اگر آن زمان اتفاقات نظامی بین شما و یزدانی نمی افتاد، شانس حضور در لیست تیم ملی را داشتید.
قطعا درست است 2 سال خیلی خوب داشتم. اگر 6 ماه این اتفاقات نمی افتاد، شانس زیادی برای دعوت به تیم ملی داشتیم. ما هنوز شانس بسیار کمی داریم. خوب تمرین می کنیم تا انشالله سرمربی تیم ملی ما را هم ببیند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیگ بیست و یکم را می توان یکی از بهترین فصل های فوتبال حسین مرادمند دانست. بازیکنی که تا هفته نوزدهم لیگ برتر برای استقلال بازی کرد و بعد از آن مسائل سربازی برای این بازیکن و یزدانی به وجود آمد.