اختصاصی – پرسپولیس بانوان تشکیل شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که از سال گذشته شایعات زیادی مبنی بر حضور سرخابی های پایتخت در فوتبال بانوان شنیده می شد. حالا منابع آگاه از حضور پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر خبر داده اند و این احتمال را بالای 90 درصد می دانند.


سرویس خبر شماره: 1893809
13 مارس 1401 در 5:10 ب.ظ
321 امتیاز خبر

0نقطه نظر

با خرید امتیاز تیم های صعود کننده در لیگ برتر

پرسپولیس و سایپا فصل آینده در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم خواهند داشت.

اختصاصی - پرسپولیس بانوان تشکیل شد

چندی پیش معاونان زن شورای فوتبال استان تهران یعنی منصوره سادات هاشمی در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” از مذاکرات نهایی با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس برای حضور در لیگ برتر در فصل آینده خبر دادند. در این گفت و گو: به عنوان یک مدیر وقتی می گویم به حضور این دو باشگاه در لیگ در فصل آینده امیدواریم، باید اطلاعات دقیقی در این زمینه داشته باشم، می توانم بگویم به احتمال زیاد فصل آینده این مشکل پیش خواهد آمد. نظر آقای درویش مثبت است و خودشان را به ما اعلام کردند.

ماجرا از این قرار است که سال گذشته در مراسم خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و واگذاری آنها به بورس، وزیر ورزش به این نکته اشاره کرد که این دو باشگاه باید در فصل آینده تیم های بانوان خود را ایجاد کنند. اتفاقی که واکنش سریع آجارلو را در پی داشت و مدیرعامل سابق آبی ها از لیلا سادات محمدیان به عنوان نایب رئیس بانوان باشگاه رونمایی کرد و این وظیفه را به او واگذار کرد. با شروع پانزدهمین دوره لیگ برتر بانوان تا آخرین لحظات همه منتظر حضور سرخابی ها در این لیگ بودند به خصوص باشگاه استقلال که نقش دستیار بانوان نیز در این باشگاه مشخص بود. اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.

حالا با پایان فصل پانزدهم، ماجرای حضور این دو باشگاه در عرصه بانوان به کانون بازمی گردد، اما با یک تفاوت؛ به گفته مسئولان این بار پرسپولیس عزم راسخ تری برای حضور در فصل آینده بانوان دارد. در همین راستا طی چند ماه گذشته حبیب الله شیرازی به عنوان رئیس شورای فوتبال استان تهران در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” این موضوع را فاش کرد و از توافقات لازم با حسین خبیری از اعضای هیئت مدیره خبر داد. از مدیران باشگاه پرسپولیس

اما پرسپولیس فصل آینده چگونه در لیگ برتر حضور خواهد داشت؟!
ماجرا از این قرار است که در فصل گذشته دو تیم قهرمان (ستارگان تیکا تهران) و نایب قهرمان (وکان مهام ایریا) لیگ دسته اول فوتبال بانوان استان تهران بودند و در لیگ برتر حضور خواهند داشت. . لیگ در فصل آینده به گفته یک منبع آگاه و قابل اعتماد به خبرنگار “مجله اخبار فوتبال”، این دو تیم امتیاز خود را به پرسپولیس و سایپا منتقل خواهند کرد و این نقل و انتقالات تقریبا قطعی است. این منبع آگاه درباره حضور استقلال در لیگ فصل آینده گفت: به نظر نمی رسد استقلال عزم راسخی برای شروع این کار داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی