اختصاصی: پرسپولیس دوباره از مالکش قرض گرفته است!


سرویس خبر شماره: 2021053
24 مه 1403 در 1:58 ب.ظ.
4.1 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

قرمزها با وجود خصوصی‌سازی دوباره به چالش می‌کشند

در شرایطی که به نظر می رسید مشکل قرمزها از نظر مالی پس از واگذاری حل شده بود، همچنان با چالش مهمی روبرو هستند.

اختصاصی: پرسپولیس دوباره از مالکش قرض گرفته است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مرحله نهایی پروانه کسب مجوز حرفه ای، پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد تا موانع مربوط به مالکیت مشترک آنها از طریق خصوصی سازی برطرف شود. خصوصی سازی پرسپولیس علاوه بر حل مشکل آنها برای گرفتن مجوز حرفه ای، این تصور را ایجاد کرد که این باشگاه پس از سال ها از مشکلات مالی خود خلاص خواهد شد.

چندی پیش خبر پرداختی جدید از بانک شهر پس از امضای اوراق نقل و انتقالات منتشر شد تا هواداران این تیم را به وجد آورد.

اما حالا دنباله ها نشان می دهد که این ماجرا ابعاد تازه ای دارد و پرداخت از سوی مالکان جدید همچنان بر اساس وام بوده و تزریق مالی آن طور که وعده داده بود به آنها نرسیده است!

سوالی که حالا سه هفته مانده به پایان فصل و در شرایطی که درآمدشان کمتر از 60 درصد است نگران بازیکنان پرسپولیس است و در شرایطی حساس و کوتاه به سوال مربوط به مالکیت و درآمدشان ادامه می دهند. هفته های باقی مانده

نکته عجیب اینجاست که بانک ها حتی پس از امضای اسناد مربوط به مالک جدید، اقدامی برای معرفی اعضای هیئت مدیره جدید انجام ندادند و به دلیل همین مشکل از پرداخت هایی که باید انجام می شد نیز اجتناب کردند. انجام شده. اتفاقی که باعث آخرین استقبال این باشگاه شد مربوط به وامی است که هنوز از مالک خود دریافت کرده اند!

رضا درویشی که در آستانه خطرناک فصل و روزهای پایانی لیگ بار دیگر درگیر مشکلات مالی شد، به عنوان مدیرعامل مورد اعتماد مالکان جدید، برای تامین منابع برای حل این مشکل بسیار پیگیر است. اما مشکل اصلی اینجاست که پس از معرفی به عنوان مالک جدید این باشگاه، طبق اساسنامه بانک ها نیز باید اعضای هیئت مدیره را معرفی و از این طریق بدهی خود را به این باشگاه معرفی کنند.

اتفاقی که در شرایط فعلی رخ نداد و بانک شهر که از ابتدای فصل اسپانسر اصلی این باشگاه محسوب می شد، پس از معرفی به عنوان سهامدار اکثریت پرسپولیس، پس از اعلام نیاز به منابع مالی باشگاه، اقدام کرد. پرداخت او به عنوان “وام” اعطا شده به قرمزها.

پرسپولیس اکنون رقابتی فشرده با استقلال برای کسب مقام اول و قهرمانی در این فصل دنبال می کند و همزمان با توجه به تعطیلات و فرصت باقی مانده برای بازی بعدی قرمزها، شایعاتی مبنی بر احتمال اعتصاب نیز به گوش می رسد. . در اردوی این تیم بازیکنان و سایر اعضای تیم می ترسند که در سه هفته مانده به پایان فصل، باشگاه نتواند به تعهدات خود عمل کند و پاداش آنها مانند فصل گذشته بلاتکلیف بماند.

باید دید مدیریت باشگاه و همچنین مالکان و سهامداران پرسپولیس در این مدت کوتاه باقی مانده برای رفع موانع چه برنامه ای خواهند داشت و آیا به تعهدات خود عمل خواهند کرد یا حاشیه ناخواسته ای در این تیم به وجود خواهد آمد.

مجله اخبار فوتبال داخلی