اخراج از یک باشگاه کوپه دو فرانس به دلیل نژادپرستی

در جریان بازی مذکور سه آاجی دروازه بان تیم پس از شنیدن توهین ها با کاپیتان تیمش با داور صحبت کرد و سپس به رختکن رفت. تیم پالاسیو از ادامه بازی خودداری کرد و بازی در نیمه تمام شد.

به گزارش “ورزه سه”، نشریه فرانسوی “Equip” اعلام کرد که فدراسیون فوتبال این کشور باشگاه ASA Montreux را به مدت دو سال از حضور در جام حذفی این کشور محروم کرده است. دلیل این تحریم علیه مونترو، اتفاقات نژادپرستانه ای بود که در 12 ژوئن در جریان بازی این تیم مقابل او اس پالاسیو رخ داد.


سرویس خبر شماره: 1833117
20 جولای 1401 @ 21:40
5.4K |

3نقطه نظر

بر اساس رای امروز فدراسیون فوتبال فرانسه، نتیجه بازی مورد بحث 3 بر صفر به سود پالاسیو اعلام شد و مونترو، باشگاه آماتور شهر پاریس از کوپه دو فرانس اخراج شد. مونترو باید سایر مسابقات خود را در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه خانگی خود انجام دهد. این باشگاه نیز 200 یورو جریمه شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در 12 ژوئن، مونترو در دور دوم کوپه دو فرانس به مصاف پالاسیو رفت. وقتی داور یک پنالتی برای سود مونترو اعلام کرد، هواداران تیم شعارهای نژادپرستانه ای را علیه دروازه بان عاج حریف سر دادند و گفتند: “به قفس برگرد، میمون کثیف”. این شعارهای نژادپرستانه به شدت جامعه فرانسه را عصبانی کرد و فدراسیون فوتبال این کشور در نهایت اعلام کرد که باشگاه مونترو را به مدت دو سال از حضور در جام حذفی محروم می کند.

یک باشگاه آماتور در پاریس به مدت دو سال از حضور در مسابقات کوپه دو فرانس محروم شد. دلیل تنبیه این باشگاه، اتفاقات نژادپرستانه در بازی اخیر این تیم بوده است.