اخراج دو هفته ای آل کثیر از سپاهان!


سرویس خبر شماره: 1982173
3 دسامبر 1402 در 22:17 |
10.2K |

11نقطه نظر

خبری که آنها اجازه انتشار ندادند

یکی از اتفاقات عجیب پس از اعلام لیست سپاهان در آستانه بازی استقلال خوزستان غیبت عیسی آل کثیر بود.

اخراج دو هفته ای آل کثیر از سپاهان!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مورایس تصمیم تکان دهنده ای گرفت تا از تیم ملی خود در ترکیب اصلی مقابل استقلال خوزستان استفاده نکند و روزی که رامین رضاییان، محمدجواد حسین نژاد و رضا اسدی در خط حمله در جای خود نبودند. فاز سپاهان. تخمین زده شد که از عیسی کثیر هم خبری نیست.

این موضوع کنجکاوی فوتبالیست ها و به خصوص اصحاب رسانه را برانگیخت و آنها به دنبال دلیل حذف عیسی آل کثیر از لیست تیم بودند اما سپاهان باشگاهی تعطیل است که به ندرت اخبار به خصوص اخبار منفی دریافت می کند. اتفاقی که این روزها در استقلال و پرسپولیس رخ داد، خیلی زود همه از جزئیات ماجرا مطلع شدند.

به همین دلیل ماجرای عصبانیت و عصبانیت موریس از سپاهان و پرسپولیس تا دیدار استقلال خوزستان و سپاهان در اهواز مخفی ماند و آن هم پس از اعلام لیست این دیدار است که رسانه های مختلف درباره آن صحبت کردند.

1958171

اما تازه ترین حواشی ماجرا این است که عیسی آل کثیر بعد از بازی مقابل پرسپولیس در تمرینات گروهی غایب بود و به صورت انفرادی به کار خود ادامه داد تا آخرین عکس این مهاجم جنوبی با پیراهن زردپوشان سپاهان، ناراحتی شدید او در رختکن. اتاق بعد از بازی با پرسپولیس و آشفتگی خاص او به دلیل بازی نکردن او.

خوزه مورایس، مربی پرتغالی پرتغالی سپاهانی ها در طول دوران طولانی فعالیت خود، به رختکن باشگاه های مطرح دنیا مانند رئال مادرید، چلسی و اینترمیلان رفت و با برخی از مشهورترین ستاره های جهان، کریستیانو رونالدو همکاری کرد. ، جان تری، لمپارد، خاویر زانتی، زلاتان ابراهیموویچ و دیگران… کار کرده اند و احتمالاً هیچ مربی تحت تأثیر این مشکل قرار نخواهد گرفت. بنابراین بلافاصله پس از واکنش عیسی به نیمکت نشینی بعد از بازی پرسپولیس که هنوز مشخص نیست دقیقاً چگونه و به چه شکلی بیان شده، اجازه حضور وی در تمرین لغو شد و این مهاجم به صورت انفرادی تمرین می کند.

زمانی که با سران سپاهان در این خصوص تماس گرفتیم، آنها از دادن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه خودداری کردند اما در نهایت یکی از آنها اینگونه واکنش نشان داد: مشکلاتی وجود داشته است، اما قرار است سوء تفاهم بین موریس و عیسی آل کثیر با برگزاری یک جلسه حل شود.

1958172

عیسی آل کثیر که در هفته های پایانی فصل گذشته به جمع سرخپوشان پایتخت آمده بود در فصل جدید به دلیل مشکلات سقف قرارداد و همچنین حاشیه ای تحت تاثیر سایر بازیکنان هجومی و نام طلایی پوشان اصفهانی قرار گرفت. اما در عین حال او توانست توانایی های شما را در بازی دوستانه مقابل زنیت به نمایش بگذارد. دیدار مقابل صنعت نفت و حضور دقایقی مقابل المالیق و ثبت دومین دبل با پیراهن سپاهان گویای این موضوع خواهد بود تا سپاهانی ها همچنان تمام تلاش خود را برای حفظ او انجام دهند. یکی دیگر از مزایای حضور عیسی در اردوی سپاهان خلع سلاح پرسپولیس در بخش هجومی است و مهم ترین دغدغه یحیی گل محمدی در فصل جدید داشتن مهاجمی تمام کننده و زهردار مانند عیسی آل کثیر است. با تمام این اوصاف مورایس نشان داده که با بازیکنی که بر اساس اصول و چارچوب تیمی او رفتار نمی کند، سازگار نیست.

حال باید منتظر ماند و دید مورائس در مورد مهاجم شورشی تیمش چه تصمیمی خواهد گرفت و با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در بالا به آن اشاره شد، چگونه این مشکل داخلی خانوادگی را حل خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی