اخراج لمپارد و خداحافظی تکان دهنده از اورتون/ او احمق نبود!

یک منبع نزدیک به باشگاه گفت: “فرانک می دانست که اگر در بازی وستهام پاسخی از بازیکنان دریافت نکند، همه چیز تمام شده است. و او پاسخی دریافت نکرد. به همین دلیل، پس از بازی، او به طور خصوصی با اعضای تیم پشتیبانی خود خداحافظی کرد. لحظه ای فوق العاده احساسی بود زیرا فرانک احمق نیست. او می دانست که خطر زایمان زیاد است و انتظار این اتفاقات را داشت. او تمام تلاش خود را کرد و از اینکه باشگاه موفق نشد ناراحت است. با این حال، او مصمم است که برگردد و ثابت کند که یک مدیر درجه یک است.”

اخراج لمپارد و خداحافظی تکان دهنده از اورتون/ او احمق نبود!

احساس بد در گودیسون

دنی اینگز، مهاجم سابق استون ویلا یکی از بازیکنانی است که گفته می شود لمپارد به دنبال اوست. اما اورتون علیرغم علاقه اینگز به انتقال دائمی، تنها توانست یک قرارداد قرضی ارائه دهد.

سان همچنین هفته گذشته به طور انحصاری گزارش داد که اورتون چگونه برای خروج دومینیک کالورت-لوین در پایان فصل آماده می شود. نیوکاسل به دنبال او است و اگر به خاطر مصدومیت این بازیکن نبود، ممکن است در ژانویه او را به خدمت بگیرد.

یک مرد احساساتی اعتراف کرد که به خوبی می‌دانست که پس از برکناری فرانک لمپارد در روز دوشنبه، کمتر از یک سال پس از اینکه او هدایت تافیز را بر عهده گرفت، چه چیزی در انتظار او بود.

فرانک لمپارد لحظاتی پس از سوت پایان بازی مقابل وستهم می دانست که در اورتون به پایان خط رسیده است. و The Sun فاش کرد که اسطوره سابق چلسی و انگلیس قبل از ترک استادیوم لندن با تعدادی از کارکنان پشت صحنه خود خداحافظی کرده است.

منبع سان ادامه داد: “او لمپارد را در دو بازی اخیر مقابل ساوتهمپتون و به خصوص مقابل برایتون در وقت اضافه قرار داده است. بازی سوم نیز به همان بدی به پایان رسید و زمان او نیز به پایان رسید. باشگاه نیاز به تقویت دارد اما هیچ فعالیتی برای آنها انجام نشده است. شاید این باشگاه باشد. منتظریم تا قبل از پایان ژانویه یک مدیر جدید بیاوریم، و بنابراین لمپارد فرصتی برای بهبود ندارد.”

اخراج لمپارد و خداحافظی تکان دهنده از اورتون/ او احمق نبود!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

یک منبع گفت: “کالورت لوین در لیست هدف نیوکاسل قرار دارد. آنها از تابستان گذشته به او علاقه مند بوده اند و این علاقه هنوز وجود دارد. آنها فکر می کنند که او می تواند به آنها کمک کند هم در لیگ و هم در اروپا به یک سطح برسند. تنها دلیل عدم حضور آنها در ژانویه این بود که دومینیک با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد.» با توجه به موقعیت نیوکاسل در فصل، پیشرفت در لیگ برتر و حضور در نیمه نهایی جام اتحادیه، آنها به بازیکنانی نیاز دارند که بتوانند بازی کنند. در زمین.”

سان روز شنبه فاش کرد که لمپارد به خوبی می‌دانست که بازی مقابل وستهم یا به ابقای او به عنوان سرمربی اورتون یا پایان دوران حرفه‌ای‌اش منجر می‌شود. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که روحیه بازیکنان به دلیل کمبود خرید در پنجره نقل و انتقالات ژانویه متزلزل شده است.

اینگز برای اورتون ساخته شده بود و ظاهراً مایل به پیوستن به این باشگاه بود. و حتی با وجود ارتباط با لیورپول، هواداران با آغوش باز از او استقبال کردند. او در حال به ثمر رساندن گل هایی بود که می توانست به باشگاه کمک کند تا پله های ترقی را طی کند. اما حالا در تیم رقیب بازی می کند.

اخراج لمپارد و خداحافظی تکان دهنده از اورتون/ او احمق نبود!

سان همچنین نوشت که لمپارد قبل از اخراجش به هیئت مدیره اورتون گفته بود که اگر می‌خواهند در برابر سقوط مقاومت کنند، باید سه ستاره برتر خود یعنی جردن پیکفورد، آنتونی گوردون و کالورت-لوین را حفظ کنند. اما اگر اورتون سقوط کند، هر سه به دنبال لمپارد از گودیسون خارج می شوند و تیم را ترک می کنند.