ادامه اعتراضات در پرو: فیفا باید پاسخگو باشد!

جنجال ها بر سر دیدار اروگوئه و پرو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ادامه دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر نمی رسد حواشی پیرامون بازی اروگوئه و پرو در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در آمریکای جنوبی به زودی به پایان برسد.
فدراسیون فوتبال پرو به دلیل صحنه جنجالی این مسابقه به فیفا اعتراض کرد. در این صحنه دروازه بان اروگوئه با در دست داشتن توپ از خط دروازه عبور کرد.
فدراسیون فوتبال پرو بر این باور است که توپ از خط عبور کرد و باید یک گل به سود تیم اعلام می شد، اما اشتباه داوری مانع از اعلام گل به سود این تیم شد. این صحنه توسط کمک داور ویدیویی نیز بررسی شد، اما آنها گفتند که توپ به طور کامل از خط عبور نکرد و در نتیجه گلی برای پرو به ثمر نرسید.
اگرچه تصاویر نیز نشان می دهد که توپ به طور کامل از خط دروازه عبور نکرده است، اما اعتراض فدراسیون فوتبال پرو این است که اندرسون درونکو پس از مذاکره با کمک داور ویدئویی حاضر نشد تا شخصا به صفحه نمایش رفته و صحنه را بررسی کند. .

همین امر باعث شد تا آنها اعتراض رسمی خود را به عملکرد داور به فیفا ارسال کنند و خواستار پاسخ قانع کننده این سازمان به تصمیم داور شوند.
آنها در بیانیه ادعا می کنند که آنها صرفاً می خواهند روندی را بررسی کنند که باعث شد کمک داور ویدیویی صحنه را به تنهایی بررسی کند و به داور اجازه بازبینی بازی را نداد یا اینکه درونکو شخصاً تصمیم گرفت که او نظر اولیه و تأیید کمک است. اعتماد داور ویدیو.
فدراسیون فوتبال پرو نیز اعلام کرد که برای بازی بعدی مقابل پاراگوئه در 29 مارس به تدارکات خود ادامه خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1817043 |
08 فروردين 1401 ساعت 13:57 |
4,775 |

1نظرات