ادای احترام به ملکه با بازگشت لیگ برتر / آیا اعتراضات منتفی می شوند؟

ادای احترام به ملکه با بازگشت لیگ برتر / آیا اعتراضات منتفی می شوند؟

پنج بازی دیگر لیگ برتر برای آخر هفته برنامه ریزی شده است و همه از این پروتکل پیروی خواهند کرد. اما سه بازی منچستریونایتد و لیدز به تعویق افتاد.

ادای احترام به ملکه با بازگشت لیگ برتر / آیا اعتراضات منتفی می شوند؟

در جریان بازی برگشت روز جمعه بین استون ویلا و ناتینگهام فارست در لیگ برتر، یک دقیقه سکوت به احترام ملکه برقرار شد.

جرارد، مدیر استون ویلا امیدوار بود که پیروزی روز جمعه به شاهزاده ویلیام جرات بدهد. جرارد فاش کرد که شاهزاده پیامی به باشگاه فرستاد و گفت: “دوست داشتم آنجا باشم، اما بدیهی است که همه شرایط او را درک می کنند. علاقه او به باشگاه بسیار چشمگیر است. پیام او مرا شگفت زده کرد، این نشان می دهد که او چه فکری می کند. او دائماً در تماس است و به طور جداگانه از پسرها حمایت می کند. من در مورد همه آنها با او صحبت کردم. این یک شب عاطفی خاص بود. “باشگاه کار بزرگی برای نشان دادن احترام به خانواده سلطنتی انجام داده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به عنوان بخشی از پروتکل جدید لیگ برتر، موسیقی قبل از بازی پخش نشد و دست دادن قبل از بازی حذف شد. بازیکنان، مربیان و مسئولان مسابقات نیز بازوبند مشکی بسته بودند. درست مانند کاری که باشگاه های انگلیسی این هفته در رقابت های اروپایی انجام داده اند. ورزشگاه ویلاپارک هنگام پخش تصاویر ملکه تاریک شد. هواداران در هر دو استادیوم در دقیقه 70 برای گرامیداشت 70 سالگرد سلطنت ملکه تشویق کردند و دوباره سرود ملی را خواندند.

برخی از هواداران در حین ادای احترام فریاد زدند اما اعتراض آنها با صدای تشویق و سپس سردادن شعر “خدایا پادشاه را حفظ کن” توسط هواداران دو تیم خاموش شد. تصویر ملکه روی مانیتورهای دو طرف زمین پخش شد و هواداران برای یک دقیقه تشویق کردند.