ادای احترام رئال مادرید به رونالدو؛ تشویق CR7 در برنابئو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو چند روز پیش اعلام کرد که فرزندان دوقلویش به دنیا آمده اند اما پسرش پس از تولد فوت کرد و این سوال واکنش های زیادی را به همراه داشت.
این اتفاق در شب بازی منچستریونایتد مقابل لیورپول رخ داد و به همین دلیل مدیران یونایتد به این بازیکن اجازه دادند تا در این بازی بنشیند تا در کنار همسر و سایر اعضای خانواده اش حضور داشته باشد.
با این حال تماشاگران حاضر در آنفیلد در دقیقه هفتم بازی ایستادند و این بازیکن را تشویق کردند که به رونالدو ادای احترام کند.
در بازی بعدی منچستریونایتد و آرسنال که با بازگشت ستاره پرتغالی به این تیم همراه بود، همین اتفاق افتاد و آنها یا با این بازیکن ابراز همدردی کردند یا او را به دقیقه هفتم تشویق کردند.

دیروز نوبت به هواداران رئال مادرید رسید که یاد و خاطره این بازیکن سابق را در جریان پیروزی 4-0 تیمشان مقابل اسپانیول گرامی داشتند و به خاطر اتفاقی که برای او افتاد ابراز همدردی کردند.
رئال مادرید در این فصل با پیروزی مقابل اسپانیول موفق شد برای سی و پنجمین بار قهرمان لالیگا شود.
در دقیقه هفتم بازی، هواداران رئال از روی سکوهای ورزشگاه نام رونالدو را فریاد زدند تا از این بازیکن که گلزن تاریخ باشگاه نیز محسوب می شود قدردانی کنند و به او و کودکی که از دست داده است ادای احترام کنند. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

نام کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی چند سال بعد دوباره در سانتیاگو برنابئو طنین انداز شد.


سرویس خبر شماره: 1822232 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 12:53 |
644 |

0نظرات