ادعاهای عجیب رسانه های انگلیسی; آیا رونالدو به رئال بازخواهد گشت؟


سرویس خبر شماره: 1822211 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 10:19 |
1,266 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو تابستان گذشته پس از چند سال دوری از منچستریونایتد به این تیم بازگشت و امیدوار بود موفقیت های قبلی خود را در اولدترافورد تکرار کند.
اما شرایط مطابق میل هیچ یک از طرفین پیش نرفت، اما این بازیکن با وجود عملکرد ضعیف این تیم در ماه های اخیر، ستاره بی چون و چرای یونایتد بوده است که توانست 23 گل در تمام رقابت ها به ثمر برساند. .
با این حال، بسیاری بر این باورند که این بازیکن 37 ساله تنها یک سال پس از پیوستن به یونایتد و یک سال از قراردادش باقی مانده است، تنها به ماندن در اولدترافورد علاقه دارد.
شایعات زیادی در مورد تصمیم او برای آینده و مقصد احتمالی او در فصل آینده شنیده می شود اما حالا روزنامه انگلیسی میرور مدعی شده است که رئال مادرید در حال بررسی شرایط بازگشت این بازیکن به سانتیاگو برنابئو است.

این در حالی است که یونایتد قرار است در پایان فصل همکاری خود را با اریک تانهاخ آغاز کند که بسیاری معتقدند علاقه ای به همکاری با رونالدو ندارد و این موضوع احتمال جدایی او از شیاطین سرخ را افزایش می دهد.
بنابراین بازگشت به رئال مادرید می تواند گزینه ایده آلی برای ستاره پرتغالی باشد زیرا او روزهای بسیار خوب و درخشانی را در این تیم سپری کرد و خاطرات بسیار خوبی از بازی با پیراهن رئال مادرید دارد.
ضمن اینکه منچستریونایتد تقریباً شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده ندارد، اما در صورت بازگشت رونالدو به رئال مادرید، می تواند در این رقابت ها حضور داشته باشد که به ویژه در فصل آینده به دل او می نشیند.
گفته می شود رئال مادرید در صورت عدم موفقیت در تکمیل انتقال کیلیان امباپه به برنابئو، گام های جدی برای جذب این بازیکن برمی دارد و به همین دلیل به دنبال تقویت خط حمله خود با کمک این ستاره 37 ساله است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شایعات زیادی درباره تصمیم کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی در پایان این فصل شنیده می شود.