ادعای بزرگ گومز، اندو با عصا و رژه جام؟ – آخرین اخبار LFC – لیورپول اف سی

واکنش ها و اخبار پس از شکست لیورپول بر چلسی و قهرمانی در جام اتحادیه همچنان ادامه دارد.

یک دور مثبت، اما اول… اندو با عصا

دور برگشت امروز پر از واکنش به پیروزی یکشنبه در فینال جام اتحادیه است، زیرا ما همچنان از موفقیت جوانان لیورپول لذت می بریم.

با این حال، چهارشنبه شب یک بازی وجود دارد که بازیکنان لیورپول می خواهند برنده شوند. یکی از افرادی که احتمالاً در این کار شرکت نخواهد کرد واتارو اندو است.

پس از انجام یک جابجایی باورنکردنی در طول 120 دقیقه در ومبلی، او با عصا در حالی که چکمه بادی به پا داشت، زمین را ترک کرد.

این لزوماً به این معنی نیست که او مصدومیت مشکل‌زا داشته است، اما برای کسانی که می‌خواهند او را مقابل ساوتهمپتون ببینند، نشانه خوبی نیست.

ما فکر می کنیم که او ضربه را زمانی انجام داد که پس از اینکه اندو اکوادوری را در یک سوم میانی توپ را از زمین خارج کرد، مویزس کایسدو او را گرفت.

4 چیز امروز

لندن، انگلیس - یکشنبه، 25 فوریه 2024: یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در طول دوره گرم کردن قبل از بازی نهایی جام اتحادیه فوتبال بین چلسی اف سی و لیورپول اف سی در ورزشگاه ومبلی.  (عکس از پیتر پاول/تبلیغات)

  • را دیوار قهرمانان در آنفیلد به روز شده است تا شامل دهمین جام لیگ لیورپول شود – انگشتان دست روی هم رفته، در ماه می به ارقام بیشتری نیاز خواهید داشت!
  • یورگن کلوپ گفته است که “کاملا مطمئن است” اندو قرارداد بلند مدت جدیدی را با لیورپول امضا خواهد کرد – قرارداد فعلی او در سال 2027 به پایان می رسد
  • پس از بازی، کلوپ به Bein Sports گفت: “هیچکس در این کشور نمی خواهد چهار برابر شدن برنده، وقتی در مورد برنامه بازی صحبت می کنیم
  • روزنامه نگار پل جویس گزارش می دهد که “لیورپول در حال بحث در مورد برگزاری رژه پایان فصل در مرکز شهر پس از قهرمانی در Carabao Cup است.”

پیام های بازیکنان

  • جو گومز به باشگاه لیورپول گفت: “راستش، من اهل کلیشه نیستم، اما به طور کلی فکر می کنم ما بهترین (هواداران) جهان را داریم” – به سلامتی برای تایید، جو!
  • اندی رابرتسون از هواداران در ومبلی تشکر کرد و گفت که هواداران “آنها را به پیروزی رساندند” – که آلز، آلز، آلز در وقت اضافه چیز خاصی بود.
  • کودی گاکپو در اینستاگرام گفت: «ما دوست داریم چیزی را پس بدهیم. امیدوارم این اولین مورد از بسیاری باشد.»

روز را دوباره زنده کنید

ما از تمام وقت ویدیوهای زیادی منتشر کرده ایم. اگر زمان کافی ندارید، از فرصت استفاده کنید و پیروزی غیرمحتمل لیورپول را دوباره زنده کنید.

  • کامل شما هرگز تنها از روی سکوها راه نخواهید رفت – اینجا را تماشا کنید

آخرین چت از جای دیگر

لیورپول، انگلستان - شنبه، 21 اکتبر 2023: دومینیک کالورت-لوین، بازیکن اورتون، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین لیورپول اف سی و اف سی اورتون، دویست و چهل و سومین دربی مرسی ساید، در آنفیلد، هواداران را تشویق می کند.  لیورپول 2-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

  • اورتون کسر امتیاز خود را از 10 امتیاز به 6 کاهش داده است – این به معنای ماندن آنهاست.
  • دیوید اورنشتاین، روزنامه نگار در کانال واتس اپ خود گفت که انتظار دارد در سال 2024 اتفاقی در مورد اتهامات 112 منچستر سیتی بیفتد.

مسابقه شب

مسابقه شب است وستهام مقابل برنتفورد در لیگ برتر زنبورها به طور ناگهانی با اورتون که 4 امتیاز را به دست آورده است، با مشکل بیشتری روبرو می شوند.

این بازی از ساعت 20:00 (GMT) آغاز می شود و به صورت زنده از لیگ برتر Sky Sports پخش می شود.



https://www.thisisanfield.com/2024/02/league-cup-win-scenes-endo-on-crutches-champions-wall-latest-lfc-news/ منبع: