ادعای تیم شکست ناپذیر لیگ یک؛ ما آخری هستیم

استقلال ملاثانی در رده هجدهم جدول البته از نظر مشکلات مالی!

ادعای تیم شکست ناپذیر لیگ یک؛  ما آخری هستیم


سرویس خبر شماره: 1843718
23 سپتامبر 1401 در 5:14 ب.ظ
10.4K |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال ملاثانی به روند شکست ناپذیری خود در هفته چهارم لیگ برتر ادامه داد. ابراهیم اشکش در خصوص تساوی بدون گل مقابل شمس آذر قزوین به خبرنگار ما گفت: دو تیم بالای جدول با هم بازی کردند، تیمی مجهز و دارای پشتوانه مالی و ما ضعیف هستیم. هفت بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم و بازی خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم با دو گل برنده شویم، اما در آن سمت به حریف گل نزدیم.
وی درباره حضور بانوان خوزستانی در ورزشگاه که برای دومین بار اتفاق افتاد، ادامه داد: یکی از افتخارات باشگاه استقلال ملاثانی تنها در هفته دوم بود که بازی با حضور بانوان برگزار شد تعداد آنها ضرب در 10. و 100 زن مسابقه را تماشا کردند. از حضور خواهران در ورزشگاه خوشحالیم و امیدواریم روز به روز بر تعداد آنها افزوده شود.
سرمربی استقلال ملاثانی درباره وضعیت داوری در هفته های اخیر گفت: داوران کار خود را انجام می دهند و افراد بسیار شریفی هستند. آقای احمد محمدی داور مسابقه ما خیلی خوب سوت زد و چیزی نگفت.
وی با بیان اینکه 24 هفته شکست نخورده است، تصریح کرد: تیمی که بیشترین مشکلات مالی و کمترین حمایت را داشت. او 24 هفته است که شکست نخورده است. از نظر تاکتیکی و توانایی فنی ما خوب هستیم و بازیکنان شریف و با غیرت.
آنها بدون دریافت هفت ماهه روز به روز بهتر کار می کنند. ما تیم دوم جدول هستیم اما می خواهیم از این تیم تمام بومی حمایت کنند و دل خوزستانی ها را خوش کنند. در خوزستان رودخانه بزرگ کارون، لوله های گاز، جهاد کشاورزی، نیشکر دهخدا را داریم اما از نظر مالی تیم هجدهم جدول محسوب می شویم.
اشکش در پایان تقریباً رتبه دوم را تا هفته چهارم و اینکه آیا این رتبه قابل ادامه است یا خیر اضافه کرد: در سطح پازل تاکتیکی که ساختم ملاثانی از دست نمی دهد. ترمز تیم با رسیدن چاقو به استخوان بچه ها کشیده می شود. بازیکنان ما که زن و بچه دارند و دستمزد هم نمی گیرند طبیعتا انگیزه کمتری دارند. حتی رفت و برگشت سخت است و نمی دانیم هفته آینده چگونه به یزد برویم. امیدواریم مسئولان حمایت و حداقل ها را انجام دهند و ما را درگیر مشکلات نکنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی