ادعای جالب رئیس فدراسیون فوتبال برزیل؛ مردم از من می خواهند آنچلوتی را به خدمت بگیرم / ما به مربی نیاز داریم که مورد احترام بازیکنان باشد

در میان نامزدهای احتمالی برزیل، فرناندو دنیس از فلومیننزه پیشتاز است.

در حالی که آنچلوتی هدف اصلی است و پپ گواردیولا از منچسترسیتی دست نیافتنی به نظر می رسد، مدیران دیگری مانند ژوزه مورینیو از رم و خورخه ژسوس از فنرباغچه نیز به عنوان جایگزین های احتمالی برای تیم ملی برزیل در نظر گرفته می شوند.

رودریگز همچنین گفت که برزیل باید مطمئن شود که روند قانونی را دنبال می کند زیرا آنچلوتی تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد. فروردین تا پایان اردیبهشت ماه سرمربی جدیدمان را معرفی کنیم.»

ایده رودریگز این است که کادر مربیگری جدید را قبل از تعطیلات بین المللی بعدی در ژوئن در اختیار داشته باشد تا سرمربی بتواند بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کند. وی ادامه داد: ما اخلاق را رعایت می کنیم و به قراردادهای فعلی مربیگری احترام می گذاریم، اگر عجله داشته باشیم بی احترامی می کنیم، بنابراین تا لحظه مناسب برای مذاکره صبور خواهیم بود، پیشتاز، اما به مربی مورد علاقه و احترام نیاز داریم. توسط بازیکنان ما.”

رودریگز در مصاحبه ای اختصاصی به رویترز گفت: بیایید به خدا ایمان داشته باشیم، بیایید منتظر لحظه مناسب باشیم و ببینیم که آیا می توانیم این ایده را به واقعیت تبدیل کنیم. آنچلوتی بسیار مورد احترام بازیکنان ما است. نه فقط رونالدو نازاریو یا وینیسیوس جونیور، بلکه همه کسانی که برای او بازی کردند. من واقعاً او را به خاطر صداقتش در کار و ثباتش تحسین می کنم. نیازی به معرفی ندارد او مربی سطح بالایی است که دستاوردهای متعددی دارد و امیدوارم موفق تر باشد.»

هواداران امیدوارند آنچلوتی استخدام شود

تیم ملی برزیل از سال 2002 تاکنون جام جهانی را دریافت نکرده است و هر کاری انجام شده تا تیم های اروپایی در این تورنمنت عملکرد بهتری داشته باشند. در این میان تقاضا برای سرمربیگری که تاکتیک های بهتری داشته باشد افزایش یافته است. حتی هواداران برزیلی هر بار که رئیس فدراسیون برزیل را در خیابان می بینند از او می خواهند که آنچلوتی را به خدمت بگیرد.

رودریگز تایید کرد: “آنچلوتی نه تنها مورد علاقه بازیکنان است، بلکه به نظر می رسد که هواداران نیز او را دوست دارند.” در برزیل هر جا که می روم، در هر استادیوم که وارد می شوم، هواداران درباره او از من سوال می پرسند. آنها با شور و شوق در مورد آنچلوتی صحبت می کنند، زیرا کار مثال زدنی او در دوران مربیگری اش بوده است.

هنوز تماسی برقرار نشده است

همچنین بخوانید: پیام آنچلوتی درباره آینده نامشخصش در رئال مادرید/ گاهی قوانین نانوشته تغییر می کند…



سرویس اخبار فوتبال خارجی

به گفته ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، تمایل فدراسیون فوتبال برزیل (CBF) برای جذب کارلو آنچلوتی واقعی است. سلسائو با توجه به دستاوردهای این مربی ایتالیایی در رئال مادرید و اینکه چگونه بهترین نتیجه را از وینیسیوس جونیور گرفت، به او چشم دوخته است تا تیم را برای قهرمانی در جام جهانی 2026 هدایت کند.