ادعای جالب نستا: می توانستم هالند را بازداشت کنم


سرویس خبر شماره: 1847079
16 اکتبر 1401 ساعت 09:15
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر


این ستاره سابق میلان و تیم ملی ایتالیا در گفتگو با کوپا 90 گفت: می توانم بازی کنم، بله! چون مقابل رونالدوی برزیلی بازی کردم. هالند بازیکن بسیار خوبی است، اما رونالدو متفاوت بود. من مقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بازی کردم، اما رونالدوی برزیلی برای من متفاوت بود.
نستا در تذکری برای مهار هلند به مدافعان پیش رو گفت: “اگر من بودم، سعی می کردم نزدیک او بمانم.” وقتی شروع به نفوذ کرد، شاید بتوان آن را مهار کرد! اگر به آن بازیکن فضای زیادی بدهید، کارتان تمام است!»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درخشش هالند پس از جدایی از بوروسیا دورتموند و پیوستن به منچسترسیتی نه تنها کمرنگ نشده، بلکه مورد توجه همه رسانه ها و فوتبالدوستان قرار گرفته است.
این بازیکن سه هت تریک در لیگ برتر برای سیتی به ثمر رساند اما تنها 8 بار در این رقابت ها به میدان رفته و 14 گل به ثمر رسانده است. این در حالی است که نزدیک ترین تعقیب کننده او که هری کین است، نیمی از گل های او یعنی هفت گل را به ثمر رسانده است.
بسیاری از کارشناسان و تماشاگران معتقدند که در حال حاضر هیچ مدافعی نمی تواند ستاره نروژی را مهار کند و در مقابل او بایستد، اما نستا می گوید اگر در زمین بود می توانست.

الساندرو نستا، مدافع سابق میلان معتقد است که اگر در زمین بود می توانست ارلینگ هالند را متوقف کند.

ادعای جالب نستا: می توانستم هالند را بازداشت کنم