ادعای جنجالی تنهاچ: به خاطر نخریدن کین به مشکل خوردیم


سرویس خبر شماره: 2018800
14 اردیبهشت 1403 ساعت 12:11 ب.ظ
1.1 هزار |

3نقطه نظر

اریک تنهاچ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید ناتوانی باشگاه در جذب بازیکنان اصلی تابستانی مانند هری کین، برنامه بازسازی او را با مشکل مواجه کرده است.

ادعای جنجالی تنهاچ: به خاطر نخریدن کین به مشکل خوردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک تنهو تایید کرد که شیاطین سرخ در تابستان امسال پیشنهاد ناموفقی برای هری کین ارائه کردند و گفت ناتوانی منچستریونایتد در دستیابی به اهداف اصلی پروژه بازسازی آنها را به تاخیر انداخته است.

کین هدف اصلی یونایتد در تابستان امسال بود، اما با رد این انتقال، آنها مجبور شدند به دنبال جایگزین باشند. باشگاه تصمیم گرفت سرمایه گذاری بلندمدتی را هدف قرار دهد و در نهایت راسموس هویلوند را با انتقالی 72 میلیون پوندی به خدمت گرفت.

تنهاچ قبلاً در مصاحبه ای گفته بود که فهمیده است که یونایتد ممکن است نتواند بازیکنان برتر را جذب کند و حالا در مصاحبه ای جدید تأیید کرده است که یکی از آن دسته از بازیکنان مطرح یونایتد هری کین است.

2017676

او گفت: من مهاجمی را می بینم که قبلاً توانایی های خود را ثابت کرده است، ما می خواستیم او را به خدمت بگیریم اما نتوانستیم و سپس به راسموس رفتیم زیرا او یک استعداد است.

می دانید که هری کین حداقل 30 گل برای شما در هر فصل به ثمر می رساند. ما می خواستیم اما این انتقال انجام نشد. هویلوند به زودی به سطح خود خواهد رسید، اما این روند زمان می برد و به همین دلیل است که برای بازسازی تیم و رساندن آن به سطوح بالاتر به زمان بیشتری نیاز داریم.

مجله اخبار فوتبال خارجی