ادعای جنجالی: هافبک ژانویه رئال بازیکن بارسلونا خواهد شد

به گزارش موندو دپورتیوو، سن مناسب، تکنیک بالا و تطبیق پذیری تاکتیکی سه ویژگی است که ژاوی و مدیران بارسلونا را به این نتیجه رساندند که آسنسیو می تواند گزینه ایده آلی برای تیمشان باشد.

تابستان امسال، به نظر می رسید آسنسیو نزدیک بود رئال را ترک کند، اما این اتفاق نیفتاد زیرا او همچنان پیراهن سفید را بر تن داشت. آسنسیو در دوران مدیریت کارلو آنچلوتی به طور فزاینده ای از میادین دور شده و اخیراً نارضایتی خود را به صورت علنی نشان داده است. در جریان بازی رئال با مایورکا، تصاویر تلویزیونی نشان می داد که او به شدت به خاطر نیمکت نشینی عصبانی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از یک سال دیگر به قرارداد مارکو آسنسیو با رئال مادرید باقی مانده است و مشکلات اخیر بین او و باشگاه اسپانیایی شایعاتی در مورد احتمال جدایی او از رئال مادرید ایجاد کرده است.

یک روزنامه اسپانیایی در ادعایی جنجالی مدعی شد مارکو آسنسیو ستاره رئال مادرید به بارسلونا علاقه مند است و باشگاه کاتالانی به فکر جذب او افتاده است.

ادعای جنجالی: هافبک ژانویه رئال بازیکن بارسلونا خواهد شد


سرویس خبر شماره: 1844514
28 سپتامبر 1401 @ 23:11 |
34.5 هزار |

18نقطه نظر

آسنسیو در سال 2014 به رئال مادرید پیوست و 239 بازی برای این تیم انجام داد و 50 گل به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

امروز روزنامه موندو دپورتیوو در بیانیه ای جنجالی اعلام کرد که اطلاعاتی به دست آورده است که نشان می دهد بارسلونا مصمم است آسنسیو را در ژانویه به خدمت بگیرد. این روزنامه مدعی شده است که برنامه ریزی برای انتقال او به کاتالونیا از هم اکنون در باشگاه بارسا آغاز شده است.