ادعای روزنامه آلمانی: مذاکرات بایرن با هری کین آغاز شده است

این روزنامه آلمانی با فلوریان پلاتنبرگ، روزنامه‌نگار مشهور این کشور گفت‌وگو کرده و او تایید می‌کند که بایرن مونیخ پروژه جذب کین را تصرف کرده است. پلاتنبرگ در این باره گفت: “جلسات داخلی باشگاه در مورد هری کین شروع شده است. اولویت اول بایرن برای نقل و انتقالات بعدی چیزی جز هری کین نیست. حتی تماس هایی بین باشگاه و چارلی کین، برادر و مشاور هری برقرار شده است که می توانم تایید کنم. خود هری کین هیچ تردیدی برای انتقال به بایرن ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یک روزنامه آلمانی مدعی شده است که هری کین پروژه اصلی بایرن مونیخ برای تابستان آینده است و این باشگاه آلمانی از هم اکنون برنامه ریزی برای انتقال را آغاز کرده است.

ادعای روزنامه آلمانی: مذاکرات بایرن با هری کین آغاز شده است

جبهه منتقد مدعی است که بایرن در حال حاضر فاقد شماره 9 کلاسیک است و پس از جدایی لواندوفسکی، هیچ بازیکنی نمی تواند جای خالی او را در ترکیب بایرن پر کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه سران بایرن مونیخ در روزهای اخیر در پاسخ به خبرنگاران سعی در تکذیب شایعات اخیر مبنی بر ارتباط این باشگاه با هری کین داشتند، اما روزنامه آلمانی مونچنر مرکوری امروز در گزارشی مدعی شد که با وجود این تکذیب ها، بایرن مونیخ تلاش ها برای جذب ستاره انگلیسی آغاز شده است.


سرویس خبر شماره: 1844513
28 سپتامبر 1401 ساعت 10:30 ب.ظ.
3.1 هزار |

5نقطه نظر

این روزنامه در گزارش خود مدعی شده است که بایرن مونیخ جذب هری کین را به عنوان اولویت اول خود در تابستان آینده انتخاب کرده است. ناکامی بایرن در بازی های اخیر، به خصوص باخت 1-0 مقابل آگسبورگ، مورد انتقاد شدید کل تیم به خصوص خط حمله قرار گرفته است.