ادعای ساوتگیت: من حتی به یونایتد فکر نمی کنم


سرویس خبر شماره: 2021064
24 مه 1403 در 3:04 ب.ظ.
425 امتیاز خبر

2نقطه نظر

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس می گوید شایعات حضورش روی نیمکت منچستریونایتد برایش اهمیتی ندارد.

ادعای ساوتگیت: من حتی به یونایتد فکر نمی کنم

به گزارش “ورش سه”، مدیران منچستریونایتد از عملکرد اریک تنهاچ روی نیمکت این تیم اصلا راضی نیستند و منابع نزدیک به این باشگاه اعلام کرده اند که این مربی هلندی باید از نیمکت شیاطین سرخ ها جدا شود. . در پایان فصل این موضوع شایعات زیادی را در مورد سرمربی بعدی یونایتد در فصل آینده به راه انداخته است.

در روزهای اخیر برخی رسانه های انگلیسی از ساوت گیت به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای قبول مدیریت یونایتد در فصل آینده یاد کردند. این مربی انگلیسی در حال حاضر هدایت تیم ملی کشورش را برعهده دارد اما به نظر می رسد احتمال دارد پس از جام ملت های اروپا 2024 این سمت را ترک کند.

1956412

با این حال، به نظر می رسد ساوتگیت برنامه ای برای ماندن در اولدترافورد ندارد. او در این باره به ITV News گفت: “من فقط یک چیز دارم که باید روی آن تمرکز کنم و آن هدف داشتن یک تورنمنت موفق با تیم ملی انگلیس است. هر چیزی خارج از این داستان به من مربوط نمی شود.

موضوع مدیریت یونایتد هرگز برای من مشکل ساز نبوده است. من باید انگلیس را در این رقابت ها موفق کنم و برای رسیدن به این هدف کار کافی دارم. همیشه شایعات زیادی در مورد مربیان وجود دارد، اما در حال حاضر یورو فرصت بزرگی برای من است و امیدوارم بتوانیم بیشتر از دفعه قبل پیش برویم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی