ادعای عجیب: آرتتا از آرسنال به یونایتد می رود!


سرویس خبر شماره: 2004998
8 مارس 1402 در 00:03
4.6 هزار |

1نقطه نظر

ریو فردیناند معتقد است که میکل آرتتا در صورت ایجاد فرصت آرسنال را به مقصد منچستریونایتد ترک خواهد کرد!

ادعای عجیب: آرتتا از آرسنال به یونایتد می رود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی اسپانیایی آرسنال پس از جانشینی اونای امری در سال 2019، توپچی ها را به شرایط عالی بازگرداند.

آرتتا در دو فصل اول مربیگری خود، آرسنال را به مقام های هشتم و پنجم لیگ برتر رساند و فصل گذشته نیز پس از باخت به سیتی در رقابت قهرمانی، دوم شد.

در این فصل آنها برای قهرمانی رقابت می کنند و در حال حاضر با 58 امتیاز در رده سوم قرار دارند و دو امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین هستند. آنها می خواهند بعد از 20 سال قهرمان لیگ برتر شوند.

از سوی دیگر، منچستریونایتد روز شنبه یک شکست دیگر مقابل فولام متحمل شد و در رده ششم قرار گرفت. آنها 16 امتیاز کمتر از لیورپول و 8 امتیاز با رتبه چهارم فاصله دارند.

1995328

با این نتایج، موقعیت اریک تنهاچ ممکن است زیر سوال برود، زیرا سر جیم رتکلیف کنترل کامل باشگاه را در دست گرفته و قصد دارد تغییرات اساسی در باشگاه ایجاد کند.

فردیناند معتقد است که سرمربی آرسنال پیشنهاد آنها را می پذیرد و در صورتی که یونایتد به دنبال سرمربی جدید باشد و به سراغ آرتتا برود، لندن را به مقصد منچستر ترک خواهد کرد.

فردیناند در ویدئویی در کانال یوتیوب خود گفت:آرتتا 100% آرسنال را ترک می کند تا به یونایتد بپیوندد. هیچ کس نمی گوید که این اتفاق خواهد افتاد، اما اگر شرایطی پیش بیاید که یونایتد تنهاخ یا بایرن مونیخ را برای تنهاخ اخراج کند و او برود و منچستر به آرتتا پیشنهاد دهد، او به آرسنال خواهد رفت. اتاق رختکن و خواهد گفت: “بچه ها گوش کنید، من باید بروم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی