ادعای عجیب بمب نقل و انتقالات تابستانی

منچسترسیتی شب گذشته در لیگ قهرمانان اروپا شکست تلخ و عجیبی را متحمل شد و در حالی که تا دقیقه 90 با یک گل از رئال مادرید پیش بود، در دو دقیقه دو بار دروازه خود را باز دید. شاگردان پپ گواردیولا در وقت های اضافه نیز یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به طرز عجیبی فینال را از دست بدهند.

قرارداد هلند با بوروسیا دورتموند تا سال 2024 اعتبار دارد، اما بند فسخ 75 میلیون یورویی در تابستان آینده فعال می شود و او را به یکی از موضوعات داغ بازار نقل و انتقالات تبدیل می کند.

با این حال، بیشتر گزارش‌ها در انگلیس حاکی از آن است که ستاره نروژی با منچسترسیتی به توافق کامل رسیده است و هیچ شایعه‌ای نمی‌تواند بر انتقال این بازیکن به اتحادیه تأثیر بگذارد.

بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی به دنبال جذب این بازیکن هستند، اما در هفته های اخیر از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان اولین گزینه برای جذب ستاره نروژی نام برده می شود. البته در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر انتقال احتمالی ارلینگ هالند به منچسترسیتی منتشر شده و حتی رسانه های انگلیسی نیز مدعی شده اند که او به حضور در جمع شاگردان پپ گواردیولا بسیار نزدیک است.


سرویس خبر شماره: 1822813 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 13:47 |
2,536 |

0نظرات

در مقطعی از بارسلونا نیز به عنوان یکی از مشتریان ستاره نروژی نام برده شد. تا جایی که حتی رسانه های کاتالونیایی مدعی شدند که ستاره نروژی در تابستان 2022 هدف اصلی خوان لاپورتا خواهد بود و بارسلونا به دنبال استفاده از ستاره نروژی به عنوان بمب نقل و انتقالات بود. با این حال به نظر می رسد مبلغ بالای ارلینگ هالند و وضعیت بد اقتصادی بارسلونا باعث پشیمانی باشگاه کاتالانی از خدمت این ستاره جوان اما در عین حال تعیین کننده شده است.

منچسترسیتی اگرچه در این فصل نمایش های جذاب و زیبایی از خود به نمایش گذاشته است اما این تیم در نوک خط حمله دچار مشکل شده است. گابریل ژسوس در چند هفته گذشته عملکرد فوق العاده ای داشته است، اما او همچنین بسیار بی ثبات است و به نظر می رسد با آمدن ارلینگ هالند این مشکل بزرگ شهروندی حل خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

اسپورت کاتالونیا گزارشی عجیب از ارلینگ هلند منتشر کرده است.

در همین راستا مجله کاتالان اسپورت گزارشی عجیب از هلند منتشر کرد و مدعی شد اگرچه بارسلونا تا جایی که ممکن است برای جذب هلند تلاش کرده است، اما برخی گزارش ها که به این باشگاه رسیده است، خرید ستاره نروژی را توصیه نکرده است. بر اساس این گزارش، این بازیکن ظاهراً زیاد به مهمانی می رود و در گذشته موارد متعددی از رفتارهای غیرحرفه ای او وجود داشته است. شایعه ای که در صورت صحت می تواند حتی منچسترسیتی را برای جذب هلند نیز دچار تردید کند.