ادعای عجیب قربانزاده درباره مدیرعامل استقلال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شایعات پیرامون اتفاقات مدیریت باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد. سه روز پیش حسین قربان زاده اعلام کرد که مدیرعامل و هیئت مدیره وقت باشگاه استقلال به دلیل کتمان وقایع مالی به مراجع قضایی معرفی شده است.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: به عنوان مثال در آن زمان این مدیر مالی می گفت که چک ها پرداخت شده و برگه های چک در واقع لاشه چک هایی است که در دست او (علی فتح الله زاده) است. اما ببینید طبق اخباری که به ما می رسد چک با همان لاشه آمده و تقریباً هشت تا 10 بار دریافت شده است.

خبرنگار شبکه خبر نیز به دیدار قربانزاده رفت و او دلیل آن را شفاف نبودن مالی در مسائل مالی استقلال عنوان کرد. وی با اشاره به امضای نامه خود مصطفی آجورلو و پولادگر (معاون ورزش) گفت: آنچه از آبونمان به دست آمده باید طبق مصوبات صادره در این نامه هزینه می شد اما نشد.

رئیس سازمان خصوصی سازی از برخورد قانونی با مدیران فعلی و سابق استقلال صحبت کرد و گفت: تمامی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سابق Les Bleus وارد مجموعه قضایی کارکنان دولت و کشور شدند. دادستان کل.

پس از پاسخ مصطفی آجورلو و اعلام شکایت از قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی اظهارات جالب دیگری را مطرح کرد. وی گفت: مدیر مالی باشگاه که همچنان در این سمت حضور دارد، درباره چک های مدیرعامل فعلی (علی فتح الله زاده) در زمان (دوره مدیریت آجورلو) اظهارنظرهای متفاوتی کرد.

قربان زاده خاطرنشان کرد: بالاخره این مدیر مالی آن زمان (دوره آجورلو) راست می گفت یا الان (دوره فتح الله زاده) راست می گوید؟ با هر تغییر مدیرعامل، باد جدیدی می وزد و جهت تغییر می کند؟

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: چک هایی از علی فتح الله زاده وجود دارد که تا 10 برابر مبلغ آنها تسویه شده است.

ادعای عجیب قربانزاده درباره مدیرعامل استقلال!


سرویس خبر شماره: 1896217
Mar 26, 1401 @ 1:57 PM
2.5 هزار |

0نقطه نظر

چک ها تا 10 برابر مبلغشان تسویه شده است

اگرچه موضوع این گزارش کمتر مطرح شده است، اما ادعای رئیس سازمان خصوصی سازی نیز در نوع خود جالب توجه است. عجیب است که در دوره مدیریت آجورلو، چک های علی فتح الله زاده به او پرداخت می شد، اما با بازگشت او به ریاست مدیریت، هشت تا 10 برابر آن چک ها نقد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی