ادعای مربی ای که از باشگاه های سابقش غرامت سنگین دریافت کرد/پول؟ برایم مهم نیست !

سرمربی تاتنهام با اشاره به تصمیم خود برای تمدید قرارداد، افزود: اگر شرایط به همین منوال پیش برود، مشکلی برای تمدید قرارداد ندارم زیرا رابطه خوبی با بازیکنان، مدیر ورزشی و رئیس دارم. این باشگاه و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.”

وی در گفتگو با لندن فوتبال درباره مفاد قراردادش با این باشگاه گفت: صادقانه باید بگویم که در دوران مربیگری ام هیچ وقت برایم قرارداد مهم نبود، نیازی به امضای قرارداد یک، دو یا دو نفره نداشتم. سه سال. این مشکل همچنین می تواند به باشگاه فشار بیاورد.”

کونته با ابراز رضایت از وضعیتش در تاتنهام گفت: خیلی خوشحالم. ما خیلی خوب با هم کار می کنیم. قرارداد یک ساله کم و بیش چیزی را تغییر نمی دهد. ما مطمئناً می خواهیم به پیشرفت خود ادامه دهیم و با هم یک دستاورد مهم در این باشگاه ایجاد کنیم.”

آنتونیو کونته پاییز گذشته به تاتنهام آمد و جای نونو اسپریتو سانتو را روی نیمکت آن تیم گرفت. این سرمربی ایتالیایی موفق شد در رقابتی سخت با آرسنال و در میان ناباوری بسیاری از فوتبالدوستان و حتی تاتنهام، سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را برای این تیم کسب کند.

سرمربی ایتالیایی درباره وضعیت سلامتی هری کین ادامه داد: قطعا باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با بهترین بازیکنانش است. همه به خوبی می دانند که کین برای ما بسیار مهم است. به نظر من او بسیار خوشحال است و احساس خوبی دارد. برای حضور در این تیم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی