ادعای کیکر: غیبت مانه در جام جهانی قطعی نیست

این اتفاق در حالی برای مانه رخ داد که دوازده روز دیگر او قرار است به عنوان رهبر اصلی تیم ملی کشورش سنگال در جام جهانی قطر به میدان برود.


سرویس خبر شماره: 1852710
18 نوامبر 1401 در 05:33 ب.ظ |
494

0نقطه نظر

برای نتیجه گیری خیلی زود است

در آلمان ادعا شده که هنوز برای نتیجه گیری قطعی درباره غیبت سادیو مانه در جام جهانی زود است و امیدها برای حضور او در این بازی ها از بین نمی رود.

ادعای کیکر: غیبت مانه در جام جهانی قطعی نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سادیو مانه شب گذشته پس از گذشت تنها بیست دقیقه از آغاز دیدار بایرن مونیخ مقابل وردربرمن در هفته چهاردهم بوندسلیگا در آلیانتس مونیخ آره نا، مصدوم شد و مجبور به ترک زمین شد.

در دقیقه 19 بازی سادیو مانه از ناحیه پای راست خود احساس ناراحتی کرد و روی زمین نشست. از آنجایی که علائم درد در چهره ستاره سنگالی مشهود بود، داور بازی را متوقف کرد و تیم پزشکی بایرن برای حضور در سادیو وارد زمین شد.

ساعاتی پیش نشریه تیم فرانسه مدعی شد که سادیو مانه قطعا جام جهانی را از دست خواهد داد که شوک بزرگی برای سنگال بود، اما در همین رابطه کیکر آلمانی نوشت که هنوز نمی توان صحبت کرد. با قطعیت در مورد غیبت مانه در جام جهانی و سایر آزمایشات پزشکی باید روی ناحیه آسیب دیده انجام شود. در واقع برای نتیجه گیری خیلی زود است. پزشکان بایرن در تماس مستقیم با تیم پزشکی سنگال هستند و آنها را در جریان آخرین وضعیت مانه قرار می دهند.
مانه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ سنگال است. او با 34 گل در 93 بازی، بهترین گلزن تاریخ کشورش است.



مجله اخبار فوتبال خارجی