ارتباط کلاسیک با داور جام جهانی برای پنالتی پرسپولیس!

البته بیژن حیدری در این صحنه موقعیت خوبی داشت اما این برخورد در عمودی ترین حالت ممکن و در نقطه کور او رخ داد به طوری که او نتوانست برخورد سیاوش یزدانی با محمد عمری را ببیند اما خوش شانس بود که جهان را در اختیار داشت. کمک داور جام در این بازی در کنار اوست که عملکرد او باید با کمترین خطا به پایان برسد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با اعلام اولین پنالتی پرسپولیس، ارتباط رادیویی داوران به طور کامل قطع شد.

ارتباط کلاسیک با داور جام جهانی برای پنالتی پرسپولیس!

اگرچه در ابتدا همه فکر می کردند که در این صحنه از طریق رادیویی پنالتی اعلام شده است، اما به نظر می رسد در این بازی ارتباط رادیویی داوران از طریق هدست برقرار نبوده و اکثرا نمی توانستند با یکدیگر به این شکل صحبت کنند. دقایقی از بازی و در این صحنه نیز یک حرکت کلاسیک حیدری را به پنالتی واداشت.

پس از اینکه دکتر بیژن به عمری اشاره کرد تا از روی زمین بلند شود، محمدرضا منصوری پرچم خود را به اهتزاز درآورد و با خطای پنالتی مواجه شد و اعتماد حیدری به او نیز درست به نظر می رسید چرا که تمامی کارشناسان داوری بر این تصمیم توافق کرده اند.

1804825

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم پرسپولیس در حالی موفق شد سپاهان اصفهان را شکست دهد که داور دو پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کرد تا گئورگی گلسیانی پشت توپ قرار بگیرد و دروازه را باز کند.

جالب اینجاست که اولین پنالتی در دقایق ابتدایی بازی اعلام شد و بیژن حیدری برای اعلام پنالتی سوت زد و او ابتدا قصد داشت بازیکن پرسپولیس را با کارت زرد به دلیل خطا تحریم کند اما وقتی یاورش را پیدا کرد، دید صحنه از نزدیک و بعد از اعتراف به اشتباه به نقطه پنالتی هم اشاره کرد.

1804749


سرویس خبر شماره: 1871969
04 مارس 1401 در 00:18
775 امتیاز خبر

0نقطه نظر