اردوی استقلال در امارات لغو می شود

بنابراین به احتمال زیاد اردوی استقلال در امارات لغو خواهد شد و بازیکنان برنامه های تدارکاتی خود را در تهران ادامه خواهند داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به احتمال زیاد اردوی تیم استقلال در امارات لغو خواهد شد.

اردوی استقلال در امارات لغو می شود


سرویس خبر شماره: 1855619
05 دسامبر 1401 ساعت 11:17 |
4.2K |

1نقطه نظر

نظر ساپینتو تغییر کرده است

حالا با توجه به مخالفت سازمان لیگ با تعویق دربی، به احتمال زیاد اردوی استقلال در دبی برگزار نخواهد شد. ساپینتو معتقد است با توجه به اینکه استقلالی ها حداقل یک هفته قبل از شروع مجدد لیگ از امارات برمی گردند و انتظار می رود یکی دو روز استراحت کنند، برگزاری این اردوی سنگین ممکن است به ضرر تیم و بازیکنان باشد و بازیکنان خسته خواهند شد. برای بازی با پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بر اساس برنامه ریکاردو ساپینتو، اعضای تیم استقلال آخر هفته جاری جلسه تدارکاتی را با هواداران برگزار خواهند کرد. همچنین حدس زده می شد که آبی های پایتخت پس از این دیدار دوستانه راهی امارات شده و اردوی 12 روزه خود را در دبی برگزار کنند اما احتمالا این اردو لغو خواهد شد.

باشگاه استقلال با توجه به برنامه ریزی برای برگزاری اردوی طولانی مدت در زمان تعطیلی لیگ، از سازمان لیگ خواست تا زمان برگزاری دربی را جابجا کند و این دیدار را بعدا با پرسپولیس برگزار کند، اما درخواست استقلال از سوی کمیته مسابقات رد شد.