اردوی تدارکاتی استقلال در زادگاه ساپینتو؟

ریکاردو ساپینتو خواستار ایجاد اردوی استقلال در پرتغال شد.

اردوی تدارکاتی استقلال در زادگاه ساپینتو؟

باید دید در این زمینه چه تصمیمی گرفته می شود. اینکه آیا باشگاه استقلال می تواند اردوی این تیم را در زادگاه سرمربی پرتغالی خود برگزار کند یا خیر، سوالی است که در روزهای آینده مشخص می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از این رو ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال پیش از عزیمت از ایران به کشورش، درخواستی را به مسئولان باشگاه ارائه کرده بود. در همین راستا گفته می شد ترکیه به فکر حضور مسئولان استقلال است اما حالا باشگاه استقلال گزارش می دهد که ساپینتو از مسئولان باشگاه خواسته تا مقدمات برپایی اردوی پرتغال را فراهم کنند.


سرویس خبر شماره: 1851986
14 نوامبر 1401 ساعت 17:30
نمایش 4K |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که مسابقات لیگ برتر فوتبال تعطیل است و تیم ها در حال استراحت هستند، اکثر باشگاه ها با نظر سرمربی تیم خود را آماده می کنند تا در تعطیلات امسال اردوی تدارکاتی را برای تیم خود در نظر بگیرند. .

در همین راستا می شنویم که مسئولان استقلال برای راه اندازی کمپ در پرتغال اقدام کرده اند و حتی شورای برون مرزی نیز ظاهرا مخالفتی با این اردو ندارد اما در مدت زمان کوتاهی که تا زمان درخواستی باقی مانده، ساپینتو مشکلات ویزا را برطرف خواهد کرد. و هزینه های اردو در اروپا اعم از تامین یا نشدن مورد بحث مسئولان استقلال است.