ارسال این عکس باعث تغییر داوری دربی می شود!


سرویس خبر شماره: 2007882
19 مارس 1402 در 11:37 ب.ظ.
11.3 هزار |

16نقطه نظر

اختصاصی برای سه رشته ورزشی؛ اولین جنجال داوری شهرورد 103;

در حالی که قرار است مهناز ذکایی به عنوان داور دوم دربی حضور داشته باشد. عکسی جنجالی از او در حمایت از پرسپولیس منتشر شد.

ارسال این عکس باعث تغییر داوری دربی می شود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ظهر امروز در حاشیه مراسم روز جهانی فوتبال زنان، مهدی تاج به طور رسمی نام مهناز ذکایی را به عنوان داور دوم دربی معرفی کرد. پس از آن بود که خداداد افشاریان پیش از این از حضور مهسا قربانی، دیگر داور ایرانی مجاز به استفاده از جنگ برای قضاوت دربی خبر داده بود.

اما اکنون ساعاتی پس از اعلام رسمی نام مهناز ذکایی به عنوان داور دوم در محل مسابقه، عکسی از او در حال حمایت از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی منتشر شده است. با انتشار این تصویر امکان تغییر داور دربی برای دوری از هرگونه شبهه میسر می شود.

1999782

البته با توجه به قدمت تابلو به نظر می رسد این تابلو به سال 1397 و حضور پرسپولیس در فینال آسیا پیوند خورده باشد. دیدار پرسپولیس و کاشیما و اولین حضور بانوان بعد از انقلاب در ورزشگاه آزادی که در آن زمان مورد استقبال همه اهالی فوتبال بانوان قرار گرفت. حتی در آن زمان هواداران استقلال علاقه داشتند این دیدار را از نزدیک دنبال کنند تا تجربه حضور در ورزشگاه آزادی را تجربه کنند اما با وجود این با توجه به حساسیت های این دیدار باید منتظر واکنش فدراسیون فوتبال و کمیته داوران باشیم. .

مجله اخبار فوتبال داخلی