ارلینگ هالند سوپراستار مشهور سریال های تلویزیونی شد (عکس)

البته فقط هم تیمی های هلند نبودند که متوجه این شباهت شدند. هواداران سیتی نیز متوجه این شباهت شدند. یکی در توییتر نوشت: “آیا نمی دانستم دیمون تارگرین برای منچسترسیتی بازی می کند، نام هلند در پشت پیراهنش است.” یکی دیگر نوشت: “اگرچه او یک بازیگر بزرگ است، اما ارلینگ هالند به اندازه دیمون تارگرین در خانه اژدهاها بزرگ است.”
در حالی که دیمون برای افتخار و مقام در مجموعه خانه اژدها می جنگد، هلند برای کسب سه گانه در پیراهن سیتی مبارزه می کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هم‌تیمی‌های ارلینگ هالند در منچسترسیتی به او لقب «دیمون» دادند، زیرا فکر می‌کنند او بسیار شبیه دیمون تارگرین در «خانه اژدها» است.

ارلینگ هالند سوپراستار مشهور سریال های تلویزیونی شد (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهاجم نروژی در لیگ برتر طوفانی به پا کرده و با به ثمر رساندن 32 گل در این فصل، رکورد محمد صلاح را برابر کرده است. در پیروزی 6-0 سیتی مقابل فارست، او تنها در 38 دقیقه هت تریک کرد تا تعداد هت تریک های خود در این فصل به عدد 6 برسد.
هالند 22 ساله علاوه بر نبوغش در سیتی، به دلیل شباهتش به مت اسمیت، بازیگر نقش دیمون در سریال خانه اژدها، محبوب شد و در رختکن تیم به دیمون لقب گرفت. .
یک منبع باشگاهی به The Sun گفت: “چند نفر از بازیکنان طرفداران بزرگ Dragons هستند و به ارلینگ گفته اند که چقدر شبیه دیمون است. او این جوک را دوست دارد و فکر می کند خنده دار است. دیمون غیرقابل پیش بینی است و ارلینگ نیز همینطور است. بنابراین آنها با هم کنار می آیند. ”

1855341