ارلینگ هالند مدعیان قهرمانی جام جهانی را معرفی کرد

تیم هایی که برای قهرمانی جام جهانی رقابت می کنند؟ فکر می کنم برزیل، آرژانتین، فرانسه و شاید انگلیس باید مدعیان اصلی قهرمانی در این مسابقات باشند. البته نمی‌توانم فقط یکی را نام ببرم، چون تیم‌های خوب زیادی هستند و فکر می‌کنم این چهار تیم شانس‌های زیادی دارند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی نروژ از راهیابی به جام جهانی 2022 بازماند و ارلینگ هالند در اوج آمادگی مجبور است این تورنمنت مهم را از تلویزیون تماشا کند. حال ارلینگ هالند در مصاحبه ای به معرفی نامزدهای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی پرداخت و از برنامه خود در این تعطیلات صحبت کرد.

دوست دارم بتوانم در جام جهانی بازی کنم اما در واقعیت اینطور نیست. بدن و ذهنم را آرام می کنم، سپس تمرین می کنم. راستش را بخواهید، نیازی به انجام کارهای زیادی یا ایجاد تغییرات اساسی ندارم. همه چیز برای آماده شدن برای نیم فصل آینده و حفظ این شرایط برای شروع مسابقات بعدی، پس از تعطیلات جام جهانی است. من سعی می کنم سریعتر از بازیکنان حریف واکنش نشان دهم یا فکر کنم. معمولا حریفان من مدافعان میانی هستند، بنابراین هدف من این است که کمی سریعتر از آنها فکر کنم.

ارلینگ هالند، ستاره گلزن نروژ، برای حضور در تورنمنت های مهم داخلی ابراز امیدواری کرد.

ارلینگ هالند مدعیان قهرمانی جام جهانی را معرفی کرد

ارلینگ هالند گفت: امیدوارم بتوانم برای تیم ملی نروژ و رویای ما بازی کنم و بزرگترین هدف پیش رو رسیدن به جام جهانی یا یورو است. هدف من در لباس تیم همین است. تیم ملی نروژ و اگرچه می دانیم که این اهداف رسیدن به آن سخت است، اما امیدوارم روزی در آینده بتوانم در چنین مسابقاتی شرکت کنم.


سرویس خبر شماره: 1853727
24 نوامبر 1401 در 09:26 ب.ظ
2.9 هزار |

0نقطه نظر