“اروپا ایستاده است”؛ مجوز یوفا برای تماشای فوتبال ایستاده

فصل آینده پس از 25 سال، هواداران فوتبال به طور رسمی اجازه خواهند داشت در مسابقات بین المللی که توسط یوفا برگزار می شود، بایستند و بازی را تماشا کنند. در بیست و پنج سال گذشته، یوفا هواداران را از ایستادن در سکوها منع کرده است.

پلاکارد حامیان آلمان: اروپا می‌خواهد قائم بماند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوفا به هواداران فوتبال اجازه داد تا از فصل آینده در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا در آلمان، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا شرکت کنند. این خبر برای کسانی که سال هاست برای تصویب چنین قانونی تلاش می کنند بسیار خوشحال کننده است.

یوفا به هواداران فوتبال اجازه داده است در طول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ اروپا فصل آینده در ورزشگاه ها بایستند.

در حال حاضر سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه این امکان را برای هواداران در لیگ های ملی خود فراهم کرده اند. فیفا در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که علاوه بر این سه کشور، در فصل آینده مسابقات اسپانیا و ایتالیا نیز شامل این مجوز خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1835616
05 مرداد 1401 در 23:32 |
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

یوفا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس تصمیم کمیته اجرایی خود، از فصل آینده بلیت‌های رقابت‌های ذکر شده به فروش می‌رسد که دارندگان آن حق تماشای آنلاین مسابقات را دارند.

به عنوان مثال، ورزشگاه معروف باشگاه دورتموند، استادیوم وستفالیا، در حالی که 81 هزار نفر ظرفیت دارد، مسابقات اروپایی را با 66 هزار تماشاگر برگزار کرد. زیرا باشگاه مجبور شد بخشی از سکوی جنوبی ورزشگاه را که به دیوار زرد معروف است به سکویی با صندلی برای هواداران تبدیل کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

این خبر مخصوصا برای باشگاه های آلمانی شیرین است. بیشتر استادیوم ها در آلمان دارای بخش های ایستاده هستند که در آن صندلی وجود ندارد. تا پیش از این به دلیل قوانین یوفا، باشگاه های آلمانی مجبور بودند این قسمت از ورزشگاه های خود را به طور موقت به امکان میزبانی از تماشاگران در طول رقابت های قاره ای مجهز کنند.