اروپا نگران: درخواست کنبول از فیفا برای جام جهانی

این خبر به خصوص برای تیم های لیگ برتر انگلیس نگران کننده است چرا که این تیم ها در روزهای 12 و 13 نوامبر در آخرین هفته مانده به شروع جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. اروپایی‌ها می‌ترسند که کنفدراسیون‌های آفریقا، آمریکای شمالی و آسیا خواسته‌هایی مشابه خواسته‌های Knembele داشته باشند.

درخواست کنفدراسیون آمریکای جنوبی از فیفا برای آزادی زودهنگام بازیکنان کشورهای این قاره از تیم های باشگاهی خود قبل از شروع جام جهانی، باشگاه های اروپایی را نگران کرده است.

اروپا نگران: درخواست کنبول از فیفا برای جام جهانی

آرسنال، منچستریونایتد و لیورپول از جمله تیم هایی هستند که در صورت موافقت فیفا با درخواست کنبول، بیشترین ضرر را متحمل خواهند شد. در این صورت آرسنال گابریل ماگالاس و گابریل ژسوس را از دست خواهد داد و یونایتد همفرد، کاسمیرو، آنتونی و لیساندرو مارتینز را از دست خواهد داد. لیورپول همچنین آلیسون، روبرتو فیرمینو، فابینیو و داروین نونز را در آخرین هفته قبل از جام جهانی از دست خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1847886
20 اکتبر 1401 در 10:56 ب.ظ
12.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

کنبول، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی امروز با ارسال درخواستی رسمی به فیفا از بازیکنان کشورهای این قاره که در جام جهانی قطر حضور دارند، خواست از 9 نوامبر آزاد شوند و به تیم های ملی خود بپیوندند.

فیفا اکنون در حال برنامه ریزی برای مذاکره با باشگاه های اروپایی برای تعیین تاریخ رسمی برای آزادی بازیکنان ملی است. کنمبول بر درخواست خود پافشاری می کند و می گوید در صورت آزادی ملی پوشان آمریکای جنوبی در 9 نوامبر، آنها می توانند 11 روز در اختیار تیم های ملی باشند و این زمان برای آماده سازی قبل از شروع مسابقات ضروری و ضروری است. جام فیفا. جهان.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید باشگاه های اروپایی در آخرین بازی خود در لیگ های خود قبل از شروع جام جهانی ستاره های آمریکای جنوبی را نداشته باشند و از این بابت نگران هستند.