اریک بایناما همچنان تعلیق است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فصل گذشته یکی از جنجالی ترین پرونده های تاریخ فوتبال ایران با کسر هفت امتیاز گل گهر به دلیل استفاده از اریک بایناما ثبت شد. موردی که البته همچنان موافقان و مخالفان خود را دارد.
در این بین باینما پس از مشکلی که برای او که در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشت از تاجیکستان به استقلال رفت و توانست در این مسابقات به میدان برود تا با قرار گرفتن در سطح بالای رقابت ها در او در قاره آسیا دیگر مشکلی برای حضور در تیم گل گهر ندارد. .
اما در شرایطی که به هفته دوم لیگ برتر رسیده ایم، امیر قلانوی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان به موضوع مهمی پرداخت و گفت که باینما به دلایلی که ندارد همچنان محروم است. نمیتواند بازی کند. مقابل مس رفسنجان سیرجانی را همراهی کند.
قلعه نویی در یک نشست خبری با ناراحتی این موضوع را مطرح کرد: «هنوز اریک را نداریم، با ما برخورد خوبی نشد، این یک نوع ظلم بود، به ما ظلم شد، همه می دانند، مهم است که مردم بدانند. ما هنوز نمیتونیم از این بازیکن استفاده کنیم و نمی دونم چرا خیلی بازیکن خوبیه به جام باشگاه های آسیا رفت و شش بازی انجام داد یک پاس گل هم داد شاید باید از روش های دیگه استفاده کنیم مثلا بیایید بازیکنی را بگیریم که ششصد هزار دلار می ارزد، بازیکنی که هشتصد هزار دلار می ارزد و این وسط مثلا سیصد هزار دلار گم می شود، شاید اینطور بهتر باشد، اما ما آوردیم بازیکنی که هم جوان است و هم خوب.من میتوانم فصل خوبی از فوتبال ایران باشم.به نظرم این بازیکن شصت تا هفتاد هزار دلار قیمت دارد و بازیکن بسیار باکیفیتی است.شاید تقصیر ما باشد.شاید هم تقصیر ما باشد. و اینکه اگر اینگونه رفتار کنیم، وارد این مشکلات نخواهیم شد.»
اما باینما در هفته اول به دلیل محرومیت به تراکتور بازی نکرد و روز پنجشنبه هم بازی با مس رفسنجان ممکن نشد. باید دید دلیل این محرومیت چیست و این بازیکن گابنی چه زمانی فرصت بازگشت به تیم دروازه را پیدا می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1838891
26 مرداد 1401 ساعت 22:53 |
3.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

قالنویی در نشست خبری خاطرنشان کرد؛

سرمربی تیم فوتبال گلگهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان از ادامه محرومیت باینما خبر داد.