اریک تن هاگ انتظار دارد ستاره های مصدوم پس از تعطیلات بین المللی بازگردند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


اریک تن هاگ می گوید انتظار دارد تعدادی از بازیکنان بعد از تعطیلات بین المللی از مصدومیت بازگردند.

در بخش ممنوعیت نشست خبری پیش از بازی پیش از دیدار فردا مقابل برنتفورد در اولدترافورد لیگ برتر، از سرمربی تیم درباره احتمال بازگشت ستارگان مصدوم پرسیده شد و گفت:

نه بلافاصله بعد از بازی های بین المللی، اما (آنها) در طول تعطیلات بین المللی این کار را انجام خواهند داد. فکر می‌کنم آنها بازیکنانی را وارد ترکیب کنند. آره.»

سرمربی همچنین اعتراف کرد که حل بحران اعتماد منچستریونایتد به عهده اوست.

او گفت: «من مسئول داشتن ذهنیت درست هستم.

در ارتباطاتم، خواسته هایم و استانداردهایم در مورد آنچه از بازیکنان می خواهم. من باید آن را تنظیم کنم و مطمئن شوم که ذهنیت درست وجود دارد. من هر روز 100 درصد تلاشم را انجام می دهم تا به آن برسم.

ما می دانیم که هنوز به عنوان یک باشگاه در حال انتقال هستیم، اما در عین حال، می دانیم که باید در هر بازی پیروز شویم. ما از آن دور نمی شویم، نه این تیم، نه این مربیان و نه این مدیر. نه قطعا نه

ما در وضعیت بدی هستیم، اما پس از آن باید بجنگید. همه باید بدانند که ما آنجا هستیم و شما باید با هم بجنگید و در هر موقعیتی در یک صفحه باشید.»

وقتی از تن هاگ پرسیده شد که چگونه می تواند تیم را به مسیرهای پیروزی بازگرداند، گفت:

“این صبر و سر خونسردی است. می دانستم که شکاف هایی وجود خواهد داشت، عقب نشینی هایی وجود دارد و در هر فرآیندی وجود خواهد داشت. اما ما به هم می چسبیم و روی چیزی که در مورد آن است تمرکز می کنیم و این روش بازی است. اما بله، در این باشگاه، احتمالاً بیشتر اتفاق افتاده است. که قابل درک است. اما همانطور که می‌گویم، (باید) روی چیزهایی که در مورد آن است تمرکز کنیم و آن فوتبال است و هیچ چیز دیگری.»

تنها راهی که می توانیم این کار را انجام دهیم از طریق بازیکنان همراه با سرمربی و کادر مربیگری است. ما در تقاضا هستیم، بنابراین به آنچه در محیط اطراف می گذرد فکر نکنید.

“روی چیزی که در مورد آن است تمرکز کنید، و آن این است که یک تیم خوب باشید، بنابراین اساس، روش بازی است. وقتی آن را دنبال کنید، پایه و اساس خواهید داشت و در بازی‌ها برنده خواهید شد.»

سرمربی همچنین از حمایتی که تیم از طرفداران اولدترافورد دریافت می کرد قدردانی کرد و گفت:

“هواداران از ما حمایت می کنند. هواداران پشت ما هستند، این چیزی است که من احساس می کنم. من مطمئن هستم که این بازیکنان می توانند از نظر روحی بسیار قوی باشند. من تجربه فصل گذشته را دارم که در آن بازی‌های زیادی وجود داشت که آنها از نظر ذهنی قوی بودند.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/06/erik-ten-hag-expects-injured-stars-to-return-after-the-international-break-270520/ منبع: