اریک تن هاگ با کازمیرو دیدار می کند تا به برزیلی ها کمک کند تا فرم خود را به دست آورد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


فرم ضعیف منچستریونایتد تا حدی به دلیل تعداد مصدومیت های بازیکنان تیم اصلی بوده است، در حالی که شکل بازیکنان بزرگ یکی دیگر از دلایل اصلی آن بوده است.

در مورد افت مارکوس راشفورد مطالب زیادی نوشته شده است، اما هافبک کازمیرو سایه ای از شخصیت سابق او بوده است، که مسلماً دلتنگی بزرگتری برای باشگاه بوده است.

این بازیکن برزیلی حتی در نیمه دوم در جریان مسابقه مقابل برنتفورد تعویض شد که در نهایت یونایتد پیروز شد و اریک ده هاگ، سرمربی تیم ملی برزیل، اعتراف کرد که بازیکن ملی پوش برزیلی آنطور که انتظار می رفت عمل نکرده است.

کازمیرو تیمش را ناامید کرده است

تمام فصل تا اینجای کار با رها کردن کاسمیرو و تلاش برای پیوستن به خط حمله تیم مشخص شده است و در نتیجه فضای زیادی برای مقابله با حریف باقی می گذارد.

هافبک سابق رئال مادرید مورد انتقاد کارشناسان و هواداران قرار گرفته است و به دنبال کارت قرمز او مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا، این احتمال وجود دارد که او برای چند بازی استراحت کند.

بن جیکوبز روزنامه نگار به GIVEMESPORT گفته است که اریک تن هاگ قرار است با کازمیرو گفتگوی انفرادی داشته باشد تا شرایط روحی او را درک کند و چگونه به بهترین شکل به او کمک کند تا فرمی را که در فصل گذشته نشان داده بود به دست آورد.

این بازیکن 31 ساله از یک حرفه باشگاهی فوق العاده موفق برخوردار بوده است و می داند که برای پیروزی چه چیزی لازم است و تن هاگ امیدوار است که گپ زدن با هافبک بتواند به او کمک کند تا بفهمد سرمربی چه می خواهد.

او در باشگاه بسیار مورد علاقه است. اما اگر از او بخواهید که نقش جدیدی را ایفا کند، چیزی را تغییر دهد یا به روشی متفاوت تمرین کند، باز هم مقداری پس زدگی وجود خواهد داشت. این به این دلیل نیست که لزوماً تنش یا اصطکاک وجود دارد، بلکه فقط به این دلیل است که بازیکنان مستقر و در سطح نخبه اینگونه کار می کنند.

نشست ETH-Casemiro

آنها در تمام زندگی خود موفق بوده اند در حالی که اغلب کارها را یکطرفه انجام می دهند، و کاسمیرو آنقدر در رئال مادرید گذرانده است که احتمالاً نمی تواند آن را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

فکر می‌کنم کاری که ده هاگ انجام خواهد داد، آن‌طور که من می‌دانم، انجام چند گفتگوی انفرادی با کازمیرو برای درک آنچه در این فصل اتفاق می‌افتد و یافتن راه‌حل است. این راه حل، پس از وقفه بین المللی، ممکن است چند دقیقه دیگر را برای اسکات مک تومینای درگیر کند.

پس از شروعی دشوار در فصل اول تن هاگ، این کازمیرو بود که وارد بازی شد و شیوه بازی تیم را تغییر داد و سرمربی باید امیدوار بود که این اتفاق بیشتر شود، اما این اتفاق رخ نداده است.

یونایتد به دنبال یک بازیکن دیگر در خط میانی در اوایل ژانویه است و کاسمیرو باید پیشرفت کند یا خطر از دست دادن جایگاه خود در ترکیب اصلی را داشته باشد.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/13/erik-ten-hag-to-hold-meeting-with-casemiro-to-try-and-help-brazilian-regain-form-270694/ منبع: