اریک تن هاگ می گوید آندره اونانا برای اورتون مناسب است، راسموس هوجلوند شانس دارد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

اریک تن هاگ می گوید آندره اونانا آماده خواهد بود، لوک شاو در ترکیب خواهد بود و راسموس هوجلوند فردا قبل از دیدار منچستریونایتد مقابل اورتون در لیگ برتر در روز یکشنبه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

سرمربی تیم در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: «آندره خوب است، امروز در تمرین حاضر شد، او خوب است. راسموس هنوز یک پایان نزدیک است، او در حال تمرین است، خارج از خانه، قدم های بسیار خوبی برداشته است، اما باید تا فردا صبر کنیم، سپس تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

در شاو، او گفت: «لوک شاو در دسترس خواهد بود، او در تیم خواهد بود. شما می توانید چیزهای زیادی را ذکر کنید – توانایی فیزیکی، فنی، واضح است. مدت زیادی در این فصل ما یک مدافع کناری چپ نداشتیم. خیلی خوشحالم که برگشته او به ما کمک خواهد کرد تا ثبات بیشتری داشته باشیم.

رئیس همچنین گفت که جانی ایوانز از تناسب اندام دور نیست.

او در این باره توضیح داد: “او در راه بازگشت است، او برای اورتون آماده نیست، او زمان زیادی نخواهد برد.”

تن هاگ در پاسخ به این سوال که پس از اطلاع از کسر 10 امتیاز که آنها را در منطقه سقوط قرار داده است، در اولین بازی خود چه انتظاری از اورتون دارد، گفت: “می توانم حریفان را ببینم، آنها دیوانه هستند.

«بالاخره درباره ماست. اگر آنها دیوانه هستند، این سوخت آنهاست، ما باید با آن استانداردها مطابقت داشته باشیم. اگر با این استانداردها مطابقت داشته باشیم، شانس بسیار خوبی برای بردن بازی خواهیم داشت.”

این سرمربی همچنین گفت که احساس می کند یونایتد پس از شروع ضعیف خود در فصل به یک “نقطه عطف” رسیده است.

“قطعا ما شاهد یک نقطه عطف بوده ایم. ما دیده‌ایم که چگونه با موقعیت‌های خاص برخورد می‌کنیم و پایه‌ای را ایجاد کرده‌ایم.»

هر تیمی امتیازات را از دست خواهد داد اما در پنج بازی گذشته، ما چهار برد را کسب کرده ایم و این به ما اعتماد به نفس بخشیده است.

ما اکنون یک ماه عظیم داریم و با اطمینان به آن می رویم زیرا در لیگ برتر هر کسی می تواند هر کسی را شکست دهد. هیچ بازی آسانی وجود ندارد.

ما یک هفته دیگر می رویم، بسیار فشرده، سه بازی را در شش روز انجام می دهیم. به عنوان یک تیم، ما باید با آن مقابله کنیم. البته ما برای آن برنامه داریم، استراتژی داریم، بازیکنان را آگاه می کنیم و آنها باید مسئولیت آن را بپذیرند، اما به خصوص در مورد همکاری است.»

شروع بازی در گودیسون پارک در ساعت 16:30 به وقت گرینویچ روز یکشنبه است.

https://thepeoplesperson.com/2023/11/24/erik-ten-hag-says-andre-onana-is-fit-for-everton-rasmus-hojlund-has-a-chance-272125/ منبع: