اریک تن هاگ همچنان از لیست مصدومیت های فلج کننده تیمش در باخت آرسنال ابراز تاسف می کند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

منچستریونایتد در چهاردهمین شکست فصل خود در لیگ اولدترافورد با نتیجه 0-1 مقابل آرسنال شکست خورد. نتیجه باعث می شود که یونایتد در رده هشتم باقی بماند و سه امتیاز کمتر از هفتم با دو بازی باقی مانده به رقابت باقی بماند.

اریک تن هاگ در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی از واکنش تیمش به حمله دوشنبه شب در کریستال پالاس تمجید کرد.

موضوع تکراری جلسه پرسش و پاسخ آسیب‌های شدیدی بود که تیمش متحمل می‌شود و تن هاگ درباره آسیب‌هایی که این تیم به او وارد کرده است صحبت کرد.

پس از نمایش وحشتناک دوشنبه شب، کازمیرو برای گل آرسنال مقصر بود، زیرا با تنبلی نتوانست به بقیه تله آفساید تیم برسد و به کای هاورتز اقیانوسی از فضا هدیه داد تا یک سانتر را برای لئاندرو تروسارد انتخاب کند تا از نزدیک به زمین برسد. دامنه.

تن هاگ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا دوباره با کاسمیرو در دفاع میانی بازی کرد، گفت: “من گزینه ای نداشتم. (کامبوالا) آمادگی لازم را نداشت، او تازه از مصدومیت برمی گشت و آمادگی شروع را نداشت.

وقتی از او پرسیده شد که آیا اسکات مک تومینای می تواند مانند گذشته برای اسکاتلند گزینه ای باشد، او ادعا کرد: “من آن را ندیده ام اما آنچه که شنیدم همیشه موفقیت آمیز نبوده است. من فکر می کنم او در آن موقعیت پیشرفته بهتر است، بالاتر از زمین.”

سپس از تن هگ پرسیده شد که آیا مثبت بودن پس از باخت به آرسنال وضعیت باشگاه را برجسته می کند، که او پاسخ داد: «نباید اینطور باشد. کاملا حق با شما است. اما من به تمام مشکلاتی که داریم برمی گردم. وقتی عملکرد را تجزیه و تحلیل می کنید، باید ببینید که ما رقابتی بودیم، البته نه آن طور که می خواهیم.»

ما باید در هر بازی پیروز شویم اما به عنوان یک باشگاه در موقعیتی نیستیم و قطعاً با این تیم با تمام مصدومیت هایی که داریم نیستیم.

او با توضیح بیشتر در مورد آسیب‌هایی که به پیشرفت تیم‌هایش وارد کرده است، اظهار داشت: “من اکنون دو سال است که اینجا هستم و فقط یک بار یک گروه کامل از بازیکنان داشتم. وقتی این همه آسیب دیدگی دارید، به خصوص در یک منطقه کلیدی خاص، نمی توانید یک تیم را پیشرفت دهید.

«مثل شنا کردن با دستان بر پشت است. شما باید سر خود را بالاتر از سطح آب نگه دارید و این همان کاری است که ما سعی می کنیم انجام دهیم.»

شیاطین سرخ در حال حاضر جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داده اند که به این معنی است که لیگ کنفرانس اروپا حتی فراتر از آنها خواهد بود. وقتی از او پرسیده شد که هیچ فوتبال اروپایی در فصل آینده چقدر نمی تواند مضر باشد، او ادعا کرد که برای باشگاه بسیار زیان آور خواهد بود، اما تاکید کرد که این تیم با وجود مشکلات بزرگی که با آن مواجه است، هنوز فرصت دارد تا آن را تضمین کند.

تن هاگ به دو موضوع مثبت بازی اشاره کرد که اولین مورد اجرای آماد دیالو بود. وقتی از او در مورد اولین شروع فصل از این بازیکن پرسیده شد، او گفت: “فکر می کنم آماد شایسته آن بود.”

مربی مدعی شد که رقابت زیادی در آن منطقه از زمین وجود دارد و الخاندرو گارناچو، آنتونی و مارکوس راشفورد همگی دقایقی در سمت راست داشتند، اما او از آنچه از ساحل عاج دید تحت تاثیر قرار گرفت. او خیلی خوب بازی کرد. او شجاع بود، خلاق بود، خیلی خوب دفاع می کرد. ما از عملکرد او راضی بودیم.» تن هاگ گفت.

در نهایت مانند دوشنبه شب، هلندی حمایتی را که هواداران در شرایط چالش برانگیز از تیم انجام دادند تمجید کرد: “آنها شرایط ما را درک می کنند. امروز از اول تا سوت پایان پشت سر ما بودند و می بینند که چه مشکلاتی وجود دارد. که تیم نیاز به حمایت دارد. بنابراین ما متحد هستیم و این بسیار خوب است.»

اگر یونایتد می‌خواهد شانسی برای نجات فوتبال اروپا داشته باشد، حداقل از جایگاه لیگ، باید چهارشنبه شب نیوکاسل یونایتد را در اولدترافورد شکست دهد. هنوز چشم انداز تضمین صعود به لیگ اروپا با پیروزی در جام حذفی مقابل منچسترسیتی وجود دارد، اما مسیر حرکت دو تیم نشان می دهد که این یک هدف فوق العاده چالش برانگیز خواهد بود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/13/erik-ten-hag-continues-to-lament-his-sides-crippling-injury-list-in-arsenal-loss-280147/ منبع: