اریک تن هاگ چرخش بزرگی انجام می دهد زیرا آرون وان بیساکا اکنون انتظار می رود بماند – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

تعدادی از باشگاه‌ها از جمله وستهام، کریستال پالاس و ولورهمپتون واندررز قبلاً علاقه خود را ابراز کرده بودند.

به طور گسترده ای انتظار می رفت که مرد انگلیسی در این ماه باشگاه را به دنبال مراتع سبزتر در جای دیگر ترک کند.

این باشگاه‌های انگلیسی می‌خواستند وان بیساکا را به‌صورت قرضی بگیرند، در حالی که خود بازیکن هم برای تعویض باز بود.


اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، در مورد آینده نزدیک آرون وان بیساکا در اولدترافورد، نظر خود را تغییر داده است.

باشگاه اولدترافورد علاقه خود را به نلسون سمدو، مدافع راست ولوز به دلیل ظهور مجدد وان بیساکا متوقف کرده است.

مصدومیت دیوگو دالوت به این بازیکن 25 ساله فرصت بزرگی داد و او آن را با دو دست گرفت.

وان بیساکا، مدافع کناری سابق کریستال پالاس قرار بود در این ماه یونایتد را ترک کند، اگرچه منابع نشان داده اند که باشگاه به طور فعال به دنبال جدایی از او نیست.

باید دید وان-بیساکا در زمان بازگرداندن دالوت کاملاً مناسب به کناره، چقدر زمان بازی دریافت می کند. آیا او برای جدایی تلاش خواهد کرد یا زمان خود را تا تابستان پیشنهاد می کند؟

با توجه به سمدو، یونایتد حتی با پایان یافتن قراردادش در شش ماه دیگر، او را بیشتر تعقیب نخواهد کرد. وولوز این گزینه را حفظ می کند که دوره او را تمدید کند و او را برای مدتی طولانی در مولینوکس نگه دارد.


با این حال، پس از پایان جام جهانی و از سرگیری فوتبال باشگاهی، وان-بیساکا پس از تنها 4 دقیقه بازی در لیگ برتر، دوباره به تیم بازگشته است.

سامی موکبل می گوید: “آرون وان بیساکا، مدافع منچستریونایتد، اکنون انتظار می رود پس از تحت تاثیر قرار دادن اریک تن هاگ، سرمربی تیم، این ماه در اولدترافورد بماند.”

Wan-Bissaka چشمگیر بوده است و به عنوان میل گزارش می دهد، تجدید حیات اخیر او تن هاگ را متقاعد کرده است که از برنامه های خود برای خرید یک مدافع راست دیگر در ژانویه کنار بگذارد.


https://thepeoplesperson.com/2023/01/13/erik-ten-hag-makes-massive-u-turn-as-aaron-wan-bissaka-now-expected-to-stay-258063/ منبع:


مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!
هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!