“از آقای تیرنی بپرس” و مجازات مصدومیت – 4 نکته کلیدی از کنفرانس مطبوعاتی یورگن کلوپ پس از اسپرز – باشگاه لیورپول

همانطور که کلوپ خاطرنشان کرد، نه تنها ستایش برای حمله محفوظ بود، “شیوه ای که ما تهاجمی و تدافعی بازی کردیم کاملا استثنایی بود” در مقابل “تیمینگ دفاعی زیبا”.

از آهنگ کلوپ خودداری کنید

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 30 آوریل 2023: دیوگو جوتا، بازیکن لیورپول، پس از به ثمر رساندن گل چهارم در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال انگلیس بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر در آنفیلد جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

وقتی از او در مورد مصدومیتش پرسیدند، گفت: «به اندازه کافی بد، اما مجازات عادلانه برای عدم رفتار صحیح. من [will] برای چند روز درد داشته باشید، آقای تیرنی نه.”

در اینجا چهار نکته کلیدی از سوی مدیر که در مورد عملکرد منعکس شده است، آورده شده است…

کلوپ و داور پل تیرنی بار دیگر درگیر یک موقعیت پر درام شدند و پس از دریافت کارت زرد به خاطر جشن زیاد خود، سرمربی کلماتی دریافت کرد که او آن را “خوب نیست” توصیف کرد.

اما، البته، آنچه در ادامه تاتنهام به تساوی کشانده شد، «نباید [have] اتفاق افتاد، اما به هر حال این اتفاق افتاد.

یک دوی سرعتی برای جشن گرفتن برنده دیوگو جوتا نه تنها منجر به یک کارت زرد، بلکه آسیب عضلانی برای کلوپ شد – در آن حالت “دردناک” بود.

او اصرار کرد: “من همه آنها را دوست دارم، اما آهنگ من، آن را نخوان.” «اگر می‌خواهی آن را بخوانی، بعد از آن، در بار، هر چه هست، آن را بخوان. خیلی خوب است اگر آن را برای بعد بگذاریم.»

این اولین بار نیست که سرمربی هوادارانش را تشویق می کند تا آهنگ او را از آنفیلد دور نگه دارند و پس از پیروزی دوباره اینطور شد.

پیروزی 4-3 ترن هوایی احساسات و لحظات زیادی را برای یورگن کلوپ ایجاد می کند تا گره گشایی کند و این بار او اخبار مصدومیت خود را برای به اشتراک گذاشتن داشت!

یک مصدومیت جدید – اما برای رئیس!

کلوپ، در این موقعیت، آن را تقریباً نشانه ای از پایان یافتن بازی 3-0 می دانست، اما همانطور که ثابت کرد، کاملاً اینطور نبود.

https://www.thisisanfield.com/2023/04/ask-mr-tierney-injury-punishment-4-key-things-from-jurgen-klopps-post-spurs-press-conference/ منبع:

“برخی از بهترین ها” این فصل

این تنها یک شوت به سمت داور مسابقه بود…

او نمی خواست آن کلمات را برای مطبوعات فاش کند. او تصدیق کرد که اقدامات خودش اشتباه بوده و اصرار داشت: «ما باید از آقای تیرنی بپرسیم که چه خبر است».

از آقای تیرنی بپرسید!

تنها 15 دقیقه طول کشید تا قرمزها سه گل به تاتنهام بزنند، شروعی که کلوپ از آن به عنوان «استثنایی» و «برخی از بهترین‌هایی که در این فصل بازی کردیم» یاد کرد.