از این اتفاق شگفت زده شدیم/بازی فردا آخرین بازی فصل استقلال است



جواد نکونام سرمربی تیم استقلال پیش از دیدار این تیم مقابل ذوب آهن در اصفهان گفت: ابتدا باید از استقبال گرم هواداران استقلال اصفهان در تیمشان تشکر کنم. استقبال آنها ما را شگفت زده کرد. در مورد بازی هم باید بگویم که ما قطعا سختی خواهیم کشید. ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است. البته بازیکنان ما انگیزه زیادی برای موفقیت در این دیدار دارند.

وی ادامه داد: همیشه به استقلالی ها می گفتم که باید خوب تمرین کنند، انگیزه خوبی داشته باشند و مهمتر از همه در طول مسابقه تمرکز خوبی داشته باشند. این فصل یاد گرفته ایم که به جدول یا جایگاه تیم مقابل و خودمان توجه نکنیم چرا که هر مسابقه و هر مسابقه برای استقلال فینال است. از روز اولی که کارمان را شروع کردیم، تمرکزمان بازی به بازی بود. پسران فردا مقابل تیم باکیفیت ذوب آهن باید طوری بازی کنند که انگار آخرین بازی فصل را انجام می دهند. آنها باید با جان و دل بدوند، بجنگند و مانند مسابقات قبلی فداکاری کنند تا هواداران را خوشحال کنند.

جواد نکونام در پایان گفت: از هواداران استقلال در اصفهان می خواهم استقلال را تنها نگذارند و برای حمایت از تیم به ورزشگاه بیایند.

بیشتر بخوانید: پرواز قوی سفید بالای سر سپاهان و پرسپولیس/ دومین پیروزی فصل صنعتی و تعطیلی آلومینیوم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال