از تمدید قرارداد با ستاره ها تا ادامه همکاری با یحیی

درویش گفت: ما میزبان این مسابقه نبودیم، اما به ما گفته شد ممکن است کارکنان باشگاه در ورزشگاه حضور داشته باشند. البته شورای تامین به ما گفت که چون اکباتان شهری است و جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند، اگر تماشاگر باشد کنترل جمعیت سخت می شود، اما در بازی با آلومینیوم اراک که استقبال می کنیم، هواداران مان. قطعا حضور خواهد داشت و همه امکانات را برای آسایش آنها فراهم خواهیم کرد. دلمان برای هواداران تنگ شده و قطعا با حضور و انرژی آنها می توانیم چیزهای خوب را درک کنیم و مطمئنیم در بازی پیش رو و بازی های باقی مانده تا پایان فصل شرایط بهتری را با خونگرمی آنها دنبال خواهیم کرد. حمایت آنها

گفتگوی پایانی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به آینده یحیی گل محمدی و حواشی چند وقت اخیر اختصاص داشت. رضا درویش درباره وضعیت گل محمدی و همکاری بیشتر با سرمربی این تیم گفت: گل محمدی با پرسپولیس قرارداد دارد و مشکلی نداریم. او حتی اگر قراردادی نداشته باشد در پرسپولیس می ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره اینکه گفته می شد احتمالا گل محمدی به دلیل اتفاقات بازی با استقلال 3 جلسه محروم خواهد شد، واکنش نشان داد: کسانی که این حرف ها را می زنند باید مردم دنیا باشند که قبل از رفتن به جلسه حکم را می دانند. ” طرح این سوالات یک سری علوم است که ما نداریم. البته مدارک لازم را در اختیار کمیته انضباطی قرار خواهیم داد.

سجاد قاسمی آخرین نفری است که به باشگاه پرسپولیس پیوسته و عنوان مشاور مدیرعامل را به خود اختصاص داده است. مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه برخی رسانه ها از نزدیک بودن مشاور جدیدش به وزارت ورزش و علی کریمی خبر داده اند، توضیح می دهد: نمی دانم چرا برخی به دنبال حاشیه سازی پرسپولیس هستند. هر که را بگیریم، داستانی خواهد بود. من خودم با علی کریمی رابطه خیلی خوبی دارم و تعجب می کنم که نوشته اند مشاور آوردیم تا از انتقادات آقای کریمی در امان بمانیم. من از سال 64 مدیر بسکتبال پرسپولیس هستم و نزدیک به دو دهه است که با پیشکسوتان پرسپولیس رابطه خوبی دارم. پرسپولیس خانه آنهاست و ما مستاجر.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مدعی شده به زودی با افرادی که سرمربی برای تمدید قرارداد در نظر دارد با یحیی گل محمدی به توافق خواهند رسید.

یکی از دغدغه های اصلی هواداران در روزهای پایانی فصل مربوط به تمدید قرارداد بازیکنان این تیم است. مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان گفت: در حال مذاکره با چند بازیکن هستیم و آنچه آقای گل محمدی بخواهد انجام می دهیم. با مهدی ترابی و خیلی از بازیکنان دیگر صحبت کرده ایم و به زودی قرارداد را امضا می کنیم و با افرادی که آقای گل محمدی مد نظر دارند تمدید می کنیم.

وی ادامه داد: خوردبین که شناسنامه پرسپولیس است در این باشگاه حضور دارد اما برخی انتقاد می کنند که چرا او را به باشگاه آورده اید. خوردبین قدیمی تری داریم؟ افتخار می کنیم که آقای خوردبین در باشگاه پرسپولیس و در کنار ما هستند و از همراهی سایر پیشکسوتان و باشگاه داران استقبال خواهیم کرد و همانطور که گفتم این باشگاه خانه آنهاست.

درویش در خصوص حضور محمد محمدی در دیدارها و مسابقات و اینکه آیا قرار است در این باشگاه قضاوت شود، گفت: ما از تجربه او بهره می بریم و می گوییم افرادی هستند که قضاوت نمی کنند. بسیاری از جانبازان شما.” من با پرسپولیس در ارتباط هستم و آنها پیام می دهند و ما را راهنمایی می کنند. نمی دانم چرا خیلی ها خواهان فضای دوستانه در پرسپولیس نیستند و به هیچ موضوعی نمی پردازند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ابتدای صحبت های خود در واکنش به اظهارات شب گذشته فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که مدعی شده بود اگر مربیان دیگر اقدام می کردند، محمدی را انتخاب می کرد. سرمربی پرسپولیس توضیح داد: او (مجیدی) نظرش را گفته و باید تعجب کرد که چرا درباره این مسائل صحبت کرده است. اما می توانید از کسانی که اهل فوتبال هستند بپرسید هدف محمدی چیست؟ او همیشه به همه احترام گذاشته و در حال حاضر یکی از کم حرف ترین مدیران لیگ ایران است.


سرویس خبر شماره: 1818370 |
17 فروردين 1401 ساعت 14:19 |
331 امتیاز خبر|

0نظرات

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پاسخ داد: