از نداشتن VAR خجالت می کشیم / من پولدارم

وی درباره عدم حضور هواداران در ورزشگاه گفت: هواداران سرمایه اصلی ورزش هستند. وقتی هوادار نباشد، مسابقات روحی ندارد. تماشاگران در ورزشگاه ها، سینماها و پارک ها در کنار هم هستند، اما نمی دانم چرا فقط در فوتبال اینطور است.

قلعه نویی تاکید کرد: درست است که تراکتور شکست خورد و اکبری دو گل زد اما روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. در حالی که بازی 2-1 بود، محسن فروزان آن دو امتیاز را نجات داد. در هفته اول بازی با سه گل بازی بسیار خوبی است. با توجه به تغییرات و مصدومیت های زیادی که داشتیم توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم، سه امتیاز را گرفتیم و خدا را شکر می کنم. امیدوارم هفته به هفته پیشرفت کنیم. بازی هفته اول معمولا ایده آل نیست و بازیکنان ما بیشتر از آنچه انتظار داشتیم بازی کردند.

وی درباره بازیکن خارجی تیمش گفت: او از یک قاره دیگر می آید و بازیکن تاثیرگذاری است. او به دلیل اختلاف زمانی کم کم به چرخه تیم اضافه می شود و برای سازگاری با تیم زمان می برد.

قلانوی تاکید کرد: VAR باید وارد فوتبال ما شود زیرا هم به آن نیاز داریم و هم در قطر شرمنده و تحقیر می شویم وقتی فوتبال را می بینیم که انگار این بازی در زمین نیست بلکه در فضای دیگری است. در سال 85 تا 86 در قطر بازی کردم، اما 500 سال پیش بود که بازی کردم. ما باید VAR را به فوتبال خود بیاوریم، داوران ما سخت کوش هستند و دستمزد کمتری دریافت می کنند. با آمدن VAR عدالت اجرا می شود، می بینید که داوران در بهترین باشگاه های دنیا اشتباه می کنند و عدالت با VAR برقرار می شود.

قلانوی اضافه کرد: اگر فدراسیون به دنبال عدالت است، هر مسابقه دور بدون تماشاگر باید در دور دوم نیز بدون تماشاگر برگزار شود. اگر ما دنبال عدالت هستیم باید اینطور باشد اما اگر بخواهیم 10 سال با ما اینطور رفتار شود نه که این یک داستان دیگر است.

سرمربی گل گهر درباره قضاوت داور گفت: بگذارید کارشناسان در این باره صحبت کنند، من دیگر نمی خواهم درباره داوری صحبت کنم. من در این 10-12 سال همه چیز را گفتم. از سال 2010 تیم هایی که من در آنها بازی کردم بیشترین تاثیر را از قضاوت داشته اند. فصل گذشته تیم های گل گهر و ذوب آهن بیشترین آسیب را از داوری متحمل شدند. بنابراین بهتر است دیگر در مورد مواد مخدر صحبت نکنیم، تمام اشتباهات داوری غیرارادی و غیرعمدی بوده است. در بازی امروز فقط یک پنالتی بود. اشتباهات داور باعث شد جام را از دست بدهم.

قالنویی در مسیر بازی کی روش گفت: ما اهداف تاکتیکی داریم و می خواهیم با کی روش فشار را در آن منطقه حفظ کنیم. او به صحبت های تیم گوش می دهد و آنچه را که از او می خواهم در زمین انجام می دهد.

سرمربی گلگهر درباره نقل و انتقالات تیمش گفت: در نقل و انتقالات دو مشکل وجود دارد. ابتدا باید از باشگاه برای حفظ فرم تیم تشکر کنم، سپس با بازیکنان قرارداد بستیم. امروز اولین بازی او برای خدابنده بود، او بازیکن جوان و خوبی است، اما باید یکی دو بازیکن دیگر جذب کنیم، اما مشکل اصلی در نقل و انتقالات حفظ ساختار اصلی تیم بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

امیر قلانویی پس از پیروزی 2-1 مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری گفت: بازی اول خیلی سخت بود. بردیف تیم تراکتورسازی را متحول کرده است. من یک فرد ثروتمند هستم که بازیکنان بسیار خوبی دارم که با تمام وجود بازی می کنند. قبل از زدن اولین گل تراکتورسازی باید 3-4 گل می زدیم. بازیکنان من بهتر از حد انتظار بازی کردند.